عمومیمطالب برتر

بهترین بلبرینگ چرخ جلو 206

یک رانندگی ایمن همراه با کیفیت رانندگی عالی و زیر پای نرم خودرو بستگی به نوع بلبرینگ استفاده شده در خودرو دارد. بلبرینگ یکی از قطعاتی بوده که از جنس فولاد بوده و در کشورهای مختلف و در جنس ها و برندهای متنوع تولید می ‌شود. در بازار کشورمان نیز انواع مختلف بلبرینگ های برند و مطرح روز دنیا به همراه بلبرینگ های درجه ۲ و درجه ۳ چینی موجود بوده، که هر کدام قیمت های متفاوتی دارند.


در هنگام خرید بلبرینگ حتما دقت داشته باشید که محصول شما از نوع درجه یک بوده و کیفیت و کارایی لازم را داشته باشد. قیمت بلبرینگ چرخ جلو، با کیفیت و برند آن رابطه مستقیم دارد. هر چقدر کیفیت محصول بیشتر باشد قیمت آن و به دنبال آن کیفیت و امنیت رانندگی نیز بیشتر خواهد بود. جنس فلز بلبرینگ های چرخ جلوعموما از نوع فولاد درجه یک هستند. هر چقدر که جنس محصول بهتر باشد ایمنی سرنشینان خودرو و همچنین کیفیت سواری خودرو نیز بهتر خواهد بود.
در ادامه این مطلب ما به سه مدل از بهترین برند بلبرینگ یعنی مارک skf، مارک fag و مارک nachi خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید. شما می توانید هر یک از این بلبرینگ ها را از طریق سایت دیجی برینگ تهیه نمایید.

مارک skf؛ بهترین مارک چرخ جلو ۲۰۶

بلبرینگ مارک skf یکی از بلبرینگ های بسیار معتبر سوئدی است که جزو بلبرینگ های بسیار با کیفیت و در عین حال بسیار گران قیمت است. امروزه این برند جزو بهترین برندهای موجود در بازار داخلی کشور ما است و چندین سال بوده که امتحان خود را در بازار ایران پس داده است. انواع مختلف بلبرینگ های ارائه شده در این برند عبارت از بلبرینگ های شیار عمیق، تماس زاویه ای، خودتنظیم، کف گرد، و رولبرینگ های استوانه ای، بشکه ای، مخروطی و کف گرد هستند.
بسیاری از افراد به دلیل قیمت بالای این بلبرینگ ها از خرید آن صرف نظر می‌ کنند، اما بهتر است بدانید که این قیمت بالا کاملا به صرفه و اقتصادی است؛ زیرا شما با خرید بلبرینگ مارک skf دیگر تا طولانی مدت نیازی به خرید مجدد بلبرینگ نخواهید داشت. این بلبرینگ کیفیت و دوام بسیار بالایی داشته و می تواند در طولانی مدت بدون هیچ گونه عیب و نقصی فعالیت خود را ادامه دهد.

مشخصات بلبرینگ چرخ جلو 206 تیپ 5 و 6:

  • وزن (gr): 440
  • قطر داخلی (mm): 42
  • قطر خارجی (mm): 82
  • عرض (mm): 36

برند ها و قیمت بلبرینگ چرخ جلو 206 تیپ 6:

این محصول از برند های معتبر و صاحب نامی همچون کی جی (KG)، ناچی (Nachi)، کویو (KOYO) که با بهترین کیفیت محصولات خود را تولید می کنند در فروشگاه رینگ یاب قابل سفارش می باشد.

قیمت بلبرینگ چرخ جلو 206 پیپ 5 و 6 یکی از فاکتور های مهم برای خرید می باشد. که شما در این فروشگاه با اطمینان خاطر از اصالت کالا و قیمت مناسب می توانید خریداری نمایید. همچنین فروشگاه تخصصی رینگ یاب خدمات ارسال محصول را به سراسر کشور به صورت جزئی و کلی انجام می دهد.

کدام بلبرینگ چرخ بهتر است؟

بسیاری شده که دارندگان خودرو های پژو 405 و پراید ، پارس ، سمند ، 206 ، ریو ، دنا ، رانا و … هنگام خرید بلبرینگ چرخ در بازار پر از برندهای خارجی و ایرانی سردرگم می شوند و نمی دانند که بهترین بلبرینگ skf چرخ بازار کدام است و کدام یک بهتر از بقیه و تفاوت بلبرینگ چرخ های مختلف در چیست؟

ما در این مقاله سعی کرده ایم که بدون هیچ گونه نگاه مغرضانه به بررسی تفاوت و مقایسه بلبرینگ چرخ های برندهای مختلف مانند FAG ، NACHI ،SKF، KOYO ،NTN،SNR،GMBجی تی ، تبریز و… می پردازیم و نشان می دهیم کدام بلبرینگ چرخ بهتر می باشد.

همان طور که اعلام شد شرکت های مختلفی اقدام به تولید بلبرینگ چرخ کرده اند اما بهترین آن ها در زیر آمده است:

  1. FAG
  2. NACHI
  3. SKF
  4. KOYO
  5. NTN
  6. SNR
  7. GMB
  8. جی تی
  9. تبریز

در ابتدا اجزاء یک بلبرینگ چرخ را بررسی می نماییم:

  • رینگ یا کنس
  • قفسه
  • ساچمه ها

 

اهمیت مارک بلبرینگ چرخ جلو پژو

شرکت های بسیار زیادی در زمینه تولید بلبرینگ چرخ جلو پژو در حال فعالیت هستند و شما می توانید به مارک ها و برندهای متعددی دسترسی داشته باشید و بر این اساس نسبت به خرید محصولات مورد نیاز اقدام کنید. برای مثال بسیاری از تعمیرکاران و عرضه کنندگان بلبرینگ بر این اعتقاد هستند که محصولات FAG، ناچی و SKF به عنوان بهترین برندهای بلبرینگ چرخ جلو پژو شناخته می شوند و این در حالی است که ده ها برند دیگر نیز در بازار عرضه می شود که برخی از آن ها می توانند عملکرد بسیار خوبی را برای خودرو داشته باشند.
در نظر داشته باشید که در هنگام خرید بلبرینگ بهتر است بیشتر از این که به برند آن توجه کنیم، باید به کیفیت ساخت آن توجه داشته باشیم چرا که در صورت استفاده از بلبرینگ بدون کیفیت، حوادثی مانند قفل شدن لاستیک ها ممکن است روی دهد و یا حتی چرخ ها ممکن است که از بدنه خودرو جدا شده و این مسائل می توانند حوادث بسیار تلخی را برای شما رقم بزنند.

ویژگی های بهترین بلبرینگ چرخ جلو پژو

در نظر داشته باشید که علاوه بر برند، اطمینان از کیفیت یک بلبرینگ نیز دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و از این روی باید دقت داشته باشید که جنس مورد استفاده در تولید بلبرینگ باید حتما کیفیت لازم را داشته باشد. برای مثال بلبرینگ چرخ خودرو باید از متریال ضد زنگ تولید شده باشد و همچنین استحکام و مقاومت بالایی را از خود نشان دهد تا در نهایت بتواند عملکرد بالایی داشته باشد.

بلبرینگ چرخ جلو پژو در دسته بندی محصولات سبک قرار داده می شود و تمامی مدل های بلبرینگی که برای پژو ۴۰۵، ۲۰۶ و پارس استفاده می شوند، به دلیل شباهت های بسیاری که دارند، در یک گروه قرار داده می شوند. شما عزیزان می توانید انواع رولبرینگ و بلبرینگ را از فروشگاه اینترنتی دیجی برینگ با قیمتی مناسب تهیه نمایید. شما عزیزان می توانید برای مطالعه علائم خرابی بلبرینگ چرخ عقب ال۹۰، پراید، سمند، پژو و سایر خودرو ها به بخش مقالات دیجی برینگ مراجعه نمایید و پس از آن برای رفع مشکلات پیش آمده برای خرید بلبرینگ مناسب اقدام نمایید

دکمه بازگشت به بالا