استان ها

روابط عمومی‌ها باید یک جریان دو سویه اطلاعاتی ایجاد کنند

به گزارش خبرگزاری مخبران از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در همایش مدیران و کارشناسان روابط عمومی استان قزوین که به مناسبت هفته روابط عمومی ها برگزار شد، اظهارکرد: در دولت سیزدهم اقداماتی در سطح استان اجرایی و منجر به نتیجه شده که این اقدامات به ویژه در فضای مدیریت سیاسی استان مبتنی بر یک فرآیند هدفمند است.

وی افزود: اقداماتی که در طول ایام پس از استقرار دولت سیزدهم در سطح استان رقم خورده مبتنی بر تشخیص نیازها و الزامات قابل توجه در سطح استان است‌، برخی از این اقدامات مبتنی بر زیرساخت‌ها و حوزه‌های عمرانی است که دستگاه‌های متولی امور عمرانی در این خصوص اطلاع‌رسانی لازم را باید داشته باشند.

استاندار قزوین اظهار کرد: در شرایطی که به دلیل تنگناهای اقتصادی در کشور، معمولا اعتبارات عمرانی آنطور که باید در بودجه در نظر گرفته نمی‌شود، عمده پروژه‌های عمرانی و عملیاتی استان در دست ساخت و پیشرفت است که امیدواریم نتایج آن به زودی به طور ملموس در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در استان نیاز داریم که به ارتقا سطح سلامت و سالم‌سازی مجموعه‌ها توجه جدی شود خاطرنشان کرد: یکی از انتظارات مردم از دولت در واقع سالم‌سازی مجموعه‌ها و تلاش برای ایجاد شفافیت در مقابله با زمینه‌های سوءاستفاده است.

اعلایی خاطرنشان کرد: در مجموعه مدیریتی استان در دو سال و نیم گذشته تلاش شده است شرایط به گونه ای پیش برود که مردم اطمینان حاصل کنند رویکرد و رفتار اصلی دولت، تسری جریان سلامت بر مجموعه اجرایی استان است.

وی افزود: در این میان روابط عمومی‌ها با اطلاع‌رسانی شفاف باید در این زمینه نقش آفرینی اصلی را داشته باشد، جریان روابط عمومی باید یک جریان دو سویه اطلاعاتی بین جامعه و سازمان ایجاد کند که طی آن مردم نسبت به آن چیزی که در بدنه حاکمیت برنامه ریزی شود آگاه شوند.

اعلایی تصریح کرد: مجموعه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان می‌توانند اثرگذارتر عمل کنند که بخشی از این مسئله به تغییر نگاه مدیران به جایگاه روابط عمومی برمی‌گردد و بخش دیگر این است که مدیران روابط عمومی هم باید با برنامه تر و به روزتر ظاهر شوند.

استاندار قزوین تأکید کرد: کلیه اقداماتی که شکل می‌گیرد باید درست به اطلاع مردم برسد، در استان با وجود تنگناها و کمبودها تلاش ها جدی شده است و مردم باید با تلاش و خلاقیت روابط عمومی ها و اصحاب رسانه در جریان کامل این اقدامات بزرگ قرار بگیرند.

روابط عمومی‌ها باید یک جریان دو سویه اطلاعاتی ایجاد کنند

46

دکمه بازگشت به بالا