اقتصادیمطالب برتر

معرفی بهترین مارک فریزر صندوقی خارجی

فریزر صندوقی مناسب برای نگهداری مواد غذایی به منظور حفظ تازگی و افزایش مدت زمان نگهداری آن ها استفاده می‌ شود. یخچال فریزرهای صندوقی عموماً در فروشگاه‌ ها، رستوران‌ ها، سوپرمارکت‌ ها، منازل، هایپرمارکت ها و… استفاده می‌ شوند. یخچال صندوقی دارای یک کابین بزرگ برای نگهداری مواد غذایی هستند و دارای درب قابل باز و بسته شدن هستند. سبدهای در نظر گرفته شده برای یخچال فریزر صندوقی از مواد مقاومی مانند فولاد ضد زنگ ساخته شده است تا در برابر سایش و ضربه‌ ها مقاوم باشد. همچنین دارای عایق حرارتی قوی برای حفظ دمای مناسب در داخل کابین می‌ باشند. در داخل کابین فریزر صندوقی بدون برفک، معمولاً قفسه‌ های قابل تنظیم وجود دارند که به شما اجازه می‌ دهد مواد غذایی را به صورت منظم و سازماندهی شده داخل فریزر قرار دهید. همچنین، برخی از مدل‌ ها دارای سبد با قابلیت جابجایی هستند که به شما امکان می‌ دهد مواد غذایی را به راحتی در داخل فریزر به صورت منظم و با ترتیب خاصی بچینید. در فریزر صندوقی کوچک و بزرگ، دمای بسیار پایینی حفظ می‌ شود تا مواد غذایی به خوبی نگهداری شوند. برخی از فریزرهای صندوقی دارای سیستم‌ های خنک‌ کننده پیشرفته‌ ای هستند که از فن‌ ها و کمپرسورهای قدرتمند استفاده می‌ کنند تا دمای داخل صندوق را در سطوح مناسب نگه دارند.

بهترین مارک فریزر صندوقی خانگی نی نی سایت | فریزر صندوقی الکترواستیل

انواع فریزر صندوقی

  • فریزر صندوقی خانگی

فریزر صندوقی خانگی در مدل های مختلف تک و دو درب در لیتراژهای مختلف 260 و 330 لیتری طراحی و برای فروش به بازار عرضه می شود. یخچال صندوقی خانگی همان طور که از نام این محصول پیداست، گزینه ی مناسبی برای استفاده در منازل، ویلاها، باغ ها، دفاتر کاری و… می باشد، و به نسبت دیگر مدل های یخچال بستنی در ابعاد کوچک تر و جمع و جور برای فروش تولید می شوند. درب های در نظر گرفته شده برای یخچال فریزر صندوقی خانگی به گونه ای طراحی شده است، که بتوانید آن را از بالا باز کنید. جهت محدود کردن دسترسی به فریزر می توانید درب آن را به واسطه ی قفل در نظر گرفته شده برای آن محدود کنید. نوع طراحی انتخاب شده برای تولید به گونه ای می باشد، که برای نگهداری محصولات دارای سرمایش مناسب برای نگهداری محصولات می باشد، و شما می توانید محصولات مد نظر خود را داخل فریزر نگهداری کنید، بدون این که دچار یخ زدگی شوند.

  • فریزر صندوقی استیل

فریزر صندوقی استیل (فریزر صندوقی طرح قدیم) در دو مدل خشک کن و معمولی به صورت چهار درب و شش درب طراحی و تولید می شود، و شما می توانید با توجه به نوع محصولی که قرار است، در داخل فریزر قرار دهید. برای این که در قرارگیری محصولات دچار مشکل نشوید، و نگران زدگی و پوسیدگی فریزر باشید، بدنه ی فریزرهای خوابیده از نوع تمام استیل و در صورت درخواست مشتریان امکان انتخاب ورق های گالوانیزه هم وجود دارد. وجود ویژگی هایی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، باعث می شود، تا شما نسبت به خرید فریزر صندوقی استیل اقدام کنید.

  1. مجهز به عایق بندی پلی یورتان جهت کاهش هدر رفت انرژی و طولانی تر شدن عمر مفید فریزر
  2. مجهز به پایه های چرخ دار جهت جا به جایی راحت و بدون دردسر
  3. مجهز به نمایشگر دما جهت تنظیم و کنترل دما
  4. قدرت بالا در برودت و قدرت یخ زدگی محصولات جهت جلوگیری از فاسد شدن محصولات
  • فریزر صندوقی بستنی

یخچال بستنی همان طور که از نام این محصول پیداست، گزینه ی مناسبی برای نگهداری بستنی می باشد. رنج دمایی در نظر گرفته شده برای این نوع از یخچال فریزر بستنی بین 18- تا 22 درجه سانتی گراد می باشد، تا از آب شدن و فاسد شدن محصولات داخل کابین جلوگیری کنید. فریزر صندوقی درب شیشه ای دارای سبدهایی است که بستنی را درون آن قرار می‌ دهید. وجود این سبدها به شما کمک می‌ کنند تا بستنی را به راحتی در دسترس داشته باشید و بتوانید به راحتی بستنی مورد نظر خود را انتخاب کنید. لیتراژهای در نظر گرفته شده برای تولید این محصول از 300 لیتر تا 650 لیتر می باشد، و شما می توانید با توجه به فضایی که برای قرارگیری فریزر در نظر گرفته اید، لیتراژ مناسب را برای خرید انتخاب کنید. نکته ی مهمی که ممکن است، برای برخی از مشتریان مهم باشد، این است، شما هر مدلی را که برای خرید انتخاب کنید، دارای سبدهای متغیر می باشد، و شما می توانید با توجه به این موضوع محصولات مد نظر خود را با ترتیبی که مد نظرتان می باشد، داخل سبدها قرار دهید.

بهترین مارک فریزر صندوقی خانگی نی نی سایت | فریزر صندوقی الکترواستیل

خرید فریزر صندوقی

برای این که بتوانید بهترین مدل را برای خرید انتخاب کنید، کافیست به یک سری از نکات توجه داشته باشید، تا بتوانید با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید، بهترین مدل را انتخاب کنید. پارامترهایی که هنگام خرید فریزر صندوقی به آن توجه داشته باشید، شامل قیمت فریزر صندوقی، ابعاد و مدل، گنجایش، نوع موتور، قدرت موتور، جنس بدنه و… می باشد. برای این که هنگام خرید با مشکل رو به رو نشوید، می توانید فریزر صندوقی مد نظر خود را از صنایع برودتی پرنس سرما خریداری کنید، و بعد از ثبت سفارش شما حدود 10 روز کاری طول می کشد، تا محصول مد نظر شما تولید و از طریق باربری که در این زمینه در حال فعالیت هستند، تحویل بگیرید.

بهترین مارک فریزر صندوقی خانگی نی نی سایت | فریزر صندوقی الکترواستیل

بهترین مارک فریزر صندوقی خارجی

برندهایی که در این زمینه فعالیت می کنند، با به کارگیری از بهترین قطعات و مواد اولیه توانسته اند، محصولات با کیفیت و مرغوبی را تولید کنند، تا رضایت کامل مشتریان خود را جلب کنند. برای این که بتوانید بهترین مدل فریزر صندوقی خارجی را برای خرید انتخاب کنید در این بخش به معرفی بهترین مارک های فریزر صندوقی خارجی می پردازیم.

  • فریزر صندوقی کینو

برند کینو به عنوان یکی از برندهای نام آشنایی می باشد، که در زمینه ی تولید محصولات سرمایشی توانسته اند محصولات باکیفیتی را برای فروش عرضه کند. فریزر صندوقی این برند در مدل های مختلف با گنجایش های مختلف طراحی می شوند، و شما می توانید با توجه به فاکتورهایی که مد نظرتان می باشد، یکی از مدل ها را برای خرید انتخاب کنید.

  • فریزر صندوقی الکترواستیل

فریزر صندوقی الکترواستیل یکی دیگر از مدل های فریزر صندوقی خانگی می باشد، که شما می توانید در محیط هایی مانند باغ‌ ها، ویلاها و مغازه‌ های خیلی کوچک از این فریزر استفاده کنید. رنگ‌ بندی در نظر گرفته شده فریزر صندوقی بدون برفک الکترواستیل دارای ورقه‌ ها خود رنگ کره‌ ای می باشد، و فقط در رنگ سفید موجود است. یکی از مواردی که برای خریداران فریزر مهم می باشد، میزان سر و صدای تولید شده هنگام کارکرد می باشد. در این مورد باید بگوییم، که فریزرهای این برند سر و صدایی که هنگام شروع کار خود تولید می کنند، بسیار کم و محدوده صدای آن در اندازه 38 دسی‌ بل می باشد.

  • فریزر صندوقی یخ نوش

یخچال صندوقی یخ نوش در دو مدل تک درب و دو درب در لیتراژهای مختلف با توجه به نیاز مشتریان طراحی و برای فروش به بازار عرضه می شود. در برخی از موارد فریزر صندوقی تک درب به درخواست مشتری در زیر درب اصلی دو درب کشویی شیشه ای قرار داده شده است، تا در مورد مصرف انرژی صرفه جویی شود. فریزر صندوقی دو درب هدر رفت انرژی در زمان باز و بسته کردن درب به مقدار قابل توجهی کاهش می دهد. رنج دمایی در نظر گرفته شده برای نگهداری محصولات بین 12- تا 22- درجه سانتی گراد می باشد.

  • فریزر صندوقی برفاب

یخچال صندوقی برفاب به گونه ای طراحی و تولید می شوند که در تمام مناطق با هر نوع شرایط آب و هوایی قابل استفاده می باشند. وجود ویژگی هایی مانند فضای بزرگ و مناسب، جا به جایی و نگهداری مواد غذایی در شرایط ایده ال را برای شما امکان پذیر می کند. انتخاب چندتا سبد در تولید فریزر صندوقی در کنار یک کشوی شیشه ای شفاف، از دیگر ویژگی های فریزر صندوقی برفاب می باشد. وجود ویژگی های دیگری اعم از رتبه انرژی A، لامپ داخلی، مجهز به ترموستات تنظیم دما، استفاده از فوم عایق از جنس پلی اورتان در ساختار، اتلاف انرژی فریزر صندوقی را به کمترین میزان می رساند. مصرف برق در مورد این فریزرها مسئله ی مهمی برای مشتریان می باشد. دلیل پراهمیت بودن این موضوع هم به این خاطر است، که می تواند در کاهش هزینه های شما تأثیر گذار باشد.

همچنین میتوانید جهت خرید انواع فریزر صندوقی اینجا کلیک کنید.

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تخصص و تجربه در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین نتیجه را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا