عمومیمطالب برتر

چاپ دیجیتال جعبه موقت یا دائمی

بهترین مرکز چاپ جعبه مقوایی در ایران کجاست ؟چاپ جعبه اصول خاص خود را دارد. اغلب برای بسته بندی محصولاتو اجناس مختلف برای حمل و نقل راحت تر آنها کاربرد دارد. از جعبه ها برای تبلیغات و برند سازی هم استفاده می شود.جعبه ها محصولات و کالاها در برابر عوامل محیطی، ضربه ها و برخورد مکانیکی محافظت میکنند.جعبه و کارتن بسته بندی هایی هستند که غیر از محافظت می توانند به کالا و محصول نهایی نمای خاصی بدهند .پیشنهاد می شود برای طراحی بسته بندی جعبه وقت گذاشته شودچون تاثیر مستقیمی بر فروش کالا و محصول شما خواهد داشت.

 

آیا تابحال به شکل یا طراحی جعبه هایی که می خرید توجه کرده اید؟ اخیرا چه شکل یا طرحی از جعبه توجه شما را جلب کرده است؟ چاپ جعبه برای بسته بندی و نگهداری محصول به صورت موقت و دائم مورد استفاده قرار می گیرد.  چاپ جعبه در اصفهان در تولید محصول بسیار حائز اهمیت است چرا که اولین تصویری که مشتری در برخورد با محصول شما مشاهده می کند شکل و طراحی جعبه است. جعبه ها در سایز های مختلف از کوچک تا بزرگ و در اشکال مختلف چاپ می شوند و در چاپ آن ها موادی مانند چوب، فلز و مقوا ب بسیار کاربرد دارند. در واقع، جعبه ویترین محصول شما محسوب می شود و با طراحی های جذاب و رنگی تاثیر بسیاری در جذب مشتری دارد.

چگونگی باز نمودن بسته‌ها یا محصولات، بر روی بسته‌ها چاپ شده و یا توسط برچسب به آنها چسبیده می‌شوند.تمامی محصولات غذایی، دارویی، پزشکی و شیمیایی بسته‌بندی باید با استانداردهای معتبر بین‌المللی چاپ جعبه مقوایی نقش مهم و اساسی در افزایش امنیت و حفظ سلامت محصولات دارد.در واقع بسته ها با پوشش مقاومتی مناسب می توانند موجب کاهش آسیب محصولات شوند و از دستبرد به محصولات جلوگیری کنند.

شکل زیبا و خاص جعبه یک محصول در ذهن خریدار بیشترین تاثیر را دارد و او را به خرید ترغیب می کند. در صنایع مختلفی مانند چاپ جعبه کیک و چاپ جعبه کادویی استفاده می شود و نقش بسیاری در فروش محصولات دارد که در سریع ترین زمان مشتری را راضی به خرید می کند. لازم به ذکر است که چاپ جعبه دیجیتال مدرن ترین نوع چاپ در بازار است.

انواع چاپ جعبه

حفظ و نگهداری محصول از مهم ترین ویژگی چاپ جعبه است. اولین مرحله در چاپ جعبه، انتخاب جنس است. در قدم بعدی، طراحی جعبه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به طور کلی چاپ جعبه به روش های مختلفی انجام می شود که در این قسمت به پرطرفدارترین آن ها اشاره می کنیم

چاپ جعبه مقوایی

جعبه مقوایی بیشترین کاربرد را در بین محصولات موجود در بازار دارد و بسته به نوع محصول، در انواع مختلفی استفاده میشوند. چاپ جعبه مقوایی در کیفیت ها و انواع مختلف صورت می گیرد و به رنگ های سفید، طوسی و ایندربرد در بازار موجود است. طوسی با مواد بازیافتی تولید می شود و به همین دلیل در بازار ارزان تر از سایر جعبه ها می باشد. از طرفی، جعبه ایندربرد بر اساس مجوزهای بهداشتی تولید می شوند و برای استفاده در بسته بندی لوازم آرایشی و دارو بیشترین کاربرد را دارند. جعبه های سفید هم به خاطر ظاهر زیبا در بسته بندی لباس و کیف و کفش استفاده می شوند.

چاپ جعبه لمینتی : جعبه لمینتی از چند لایه مقوا تشکیل می شود و در صنایع مختلفی از آن استفاده می کنند. چاپ جعبه لمینتی بسته به نوع در کسب و کار در ضخامت ها و طرح های مختلفی تولید می شود.

چاپ جعبه سخت : جعبه سخت یا هارد باکس ظاهر زیبایی دارد و برای نگهداری کالا و ابزار با ارزش بسیار مناسب است. وسایلی مانند موبایل، لپتاپ و ساعت معمولا در جعبه سخت نگهداری و بسته بندی می شوند.

طراحی جعبه باید چگونه باشد؟

در طراحی و چاپ جعبه خلاقیت حرف اول را می زند. هرچه محصول شما طراحی جالب تر و متفاوت تری داشته باشد، توجه مشتریان بیشتری به سوی برند شما جلب می شود. در واقع، طراحی و کیفیت چاپ جعبه شانس شما را برای فروش محصول افزایش می دهد.

یکی از مواردی که در طراحی جعبه مهم می باشد سهولت در باز و بسته کردن است. جعبه باید به گونه ای باشد که در عین زیبایی و طراحی خاصی که دارد، بی دردسر باز شود. البته تنها ظاهر جعبه مهم نیست؛ تاثیرگذاری در عین جذابیت بیشترین تاثیر را در ذهن مشتریان هدف خواهد داشت و به مراتب منجر به فروش بیشتر برند یا شرکت می شود.

قیمت چاپ جعبه

هزینه چاپ جعبه با توجه به نوع چاپ متفاوت است و در بیشتر موارد مقرون به صرفه می باشد. قیمت چاپ جعبه ارزان است و در صورتی که را درخواست کرده باشید، هزینه آن با توجه به زمان ممکن است افزایش پیدا کند. چاپ جعبه افست که معمولا با کیفیت ترین و مدرن ترین نوع چاپ است به دلیل طیف وسیع رنگ در طراحی جعبه هزینه بیشتری دارد. در واقع هرچه جنس و کیفیت مواد استفاده شده در چاپ مرغوب تر باشد، هزینه آن بیشتر خواهد بود. توصیه می شود سفارشات چاپ جعبه را به متخصصان این حوزه بسپارید تا بیشترین بازدهی را از هزینه ای پرداخت شده دریافت کنید.

جعبه سازی از عواملی است که هر چه بیشتر به آن بها داده شود میتواند عامل بصری باشد که با مشتری ارتباط برقرار میکند.

جعبه مقوایی چیست ؟جعبه، ظرف یا انباره ای است برای نگهداری محصول چه به صورت موقت و چه به صورت دائم.

دائم مانند جعبه ابزار و جعبه کمک‌های اولیه موقت مانند جعبه محصولات دارویی.در اصل نگهدارنده و مانعی برای ضربه خوردن و در یک توضیح مختصر ویترین محصول شماستکه لذا دارای اهمیت خاصی می باشد.

ممکن است از مواد بادوام مثل چوب یا فلز باشد،

یا از مواد غیربادوام مانند مقوا ساخته شده باشد.جعبه‌ها گاهی بسیار کوچک (قوطی کبریت) یا بسیار بزرگ مثل جعبه‌های مادر و کارتن می باشند.اصولا جعبه ها به شکل مکعب یا مستطیل هستند.نوع قفل جعبه‌ها به صورت درب باز شونده یا کشویی است.هدف از چاپ جعبه مقوایی چیست ؟محصولات و کالاها باید در برابر عوامل فیزیکی مانند ضربه، لرزش، فشار، حرارت و غیره… محافظت شوند

که جعبه مقوایی راهی در این جهت می‌باشد.چاپ جعبه مقوایی موجب سهولت در توزیع، نمایش، فروش، باز و بسته نمودن دوباره و استفاده مجدد از محصول میشود.محافظت از محصولات در مقابل نفود اکسیژن، بخار آب، گرد و خاک و… یکی از اصول مهم در چاپ جعبه مقوایی به شمار می‌روددر برخی از بسته‌ها از ماده جذب‌کننده اکسیژن، فشار هوای تعدیل شده یا کنترل شده نیز به منظور افزایش طول عمر بستهو به ویژه محصول داخل آن استفاده می‌شود.اطلاعاتی مانند نحوه انبار کردن و استفاده از محصول

 

دکمه بازگشت به بالا