عمومیمطالب برتر

یادگیری انگلیسی به کودکان

در سال های اخیر، توسعه فناوری و پیشرفت تکنولوژی بر حوزه آموزش زبان انگلیسی هم مثل سایر حوزه های آموزشی تاثیر قابل توجهی داشته است. با توجه به این که تعامل کودکان با تکنولوژی و توجه آن ها به وسایل ارتباط الکترونیک، بر فرآیند یادگیری و رشد آن ها بسیار موثر می باشد؛  از این رو، ظهور اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان، از جمله دستاورد های مثبت و موثر این دوران در فرآیند آموزش زبان کودکان بوده است. یکی از اصلی‌ترین فاکتورایی که به هنگام خرید می‌تونه ذهن هر کدوم از مشتریای ما رو به خودش مشغول کنه اینه که کیفیت دوخت لباسای پلیسی کید استور به چه صورت هست. اول از همه باید اینو بدونید که یه لباس پلیس برای بچه مرغوب لباسیه که به پوست کودک شما آسیبی نزنه و حساسیت نداشته باشه.

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان

آموزش زبان انگلیسی در سنین کودکی می تواند نتایج به مراتب مطلوب تری را نسبت به سنین بالاتر رقم بزند، زیرا مهارت های زبانی از همان سنین اولیه رشد پرورش داده شده و در کودک نهادینه می شود. هم چنین به دلیل محتوای سرگرم کننده آن، کودکان بدون مقاومت با فرآیند آموزشی همراه می شوند و زبان انگلیسی با زندگی روزمره آن ها همراه می گردد.

علاوه بر این، در صورت رعایت استاندارد های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان، مهارت های فردی و اجتماعی آن ها نیز پرورش می یابد.

چرا اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان مفید هستند؟

از میان روش های متعددی که برای یادگیری زبان انگلیسی کودکان وجود دارد، ساده ترین راه استفاده از اپلیکیشن های آموزشی است، زیرا استفاده از آن ها برای کودکان آسان بوده و از جذابیت بصری و شنیداری بالایی برخوردار می باشند. برنامه های آموزش زبان انگلیسی کودکان به وسیله بازی و فعالیت های سرگرم کننده و جذاب، زبان انگلیسی را در کنار سایر مهارت های فردی و اجتماعی به کودکان آموزش می دهند.

اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی کودکان اگر دارای استاندارد های لازم باشند، بهترین انتخاب برای یادگیری زبان کودکان هستند زیرا مهارت های زبان انگلیسی را در پیوند با زندگی و فعالیت های روزمره به آن ها آموزش می دهند، و این در حالی است که والدین بر فرآیند آموزش فررندان خود تسلط کامل دارند و می توانند کودکان را همراهی و در جهت صحیح هدایت کنند.

مزایای اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی کودکان

مهم ترین ویژگی اپلیکیشن های آموزش زبان کودکان، تلفیق محتوای آموزشی با بازی و سرگرمی است که این باعث جذب هرچه بیشتر کودکان به یادگیری زبان می شود. عموما این بازی ها به صورت هدفمند و متناسب با نیاز های کودکان طراحی شده اند و فرآیند یادگیری زبان را لذت بخش تر می کنند.

امکان استفاده از محتوای آموزشی در هر شرایط زمانی و مکانی باعث می شود کودک با محدودیت های کلاس های رسمی مواجه نباشد و آزادی در انتخاب زمان و مکان برای یادگیری باعث آرامش خاطر و آسایش هرچه بیشتر او می شود.

یکی از مهم ترین مزایای اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی کودکان، امکان استفاده رایگان و یا با حداقل هزینه است و در مقایسه با هزینه های قابل توجه کلاس های آموزشی، یک روش بهینه و اقتصادی محسوب می شود.

باتوجه به مزایای زیادی که اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی کودکان دارند؛ شامل معایبی نیز می شوند که البته با هدایت والدین و نظارت هوشمندانه آن ها، قابل کنترل می باشد. از جمله این معایب، می توان به ضررهای ناشی از استفاده بی رویه خردسالان از وسایل ارتباط الکترونیکی اشاره کرد. بهتر است کودکان سنین پایین تر با توجه به الزامات سنین اولیه رشد، استفاده بسیار حداقلی و کنترل شده از موبایل و تبلت و به طور کلی وسایلی از این دست داشته باشند. قیمت لباس یگان ویژه نوپو بسیار مناسب از سایت کید استور تهیه کنید

معرفی بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

ما در این مقاله 11 اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای کودکان را به طور کامل و جزء به جزء بررسی کرده ایم که بتوانید بهترین انتخاب را متناسب با نیاز سنی و سطح زبانی کودک خود داشته باشید. همچنین لینک دانلود رایگان هر برنامه در اختیار شما گذاشته شده است.

محیط اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی کودکان پاندا، یک شهر کودکانه است که در آن حروف الفبا، اعداد و اشکال، اعضای بدن، رنگ ها، حیوانات، میوه ها، فصل ها و … در قالب بازی های آموزشی و سرگرم کننده آموزش داده می شود. هم چنین کلیه آموزش ها در این شهر در محیط های شبیه سازی شده مثل مدرسه، میوه فروشی، کنسرت، بانک، لباس فروشی، باغ وحش، کتابخانه، خانه و … برای کودکان ارائه شده است.

در این اپلیکیشن، حروف الفبا و کلمات به صورت کاملا کاربردی و تعاملی و با استفاده از محتوای صوتی و تصویری و هم چنین فلش کارت به طور جامع آموزش داده شده است. امکان مشاهده پیشرفت تحصیلی کودکان برای والدین به وسیله نمودارهای تحلیلی وجود دارد که این در بهبود روند یادگیری آنها بسیار موثر می باشد.

پاندا یکی از بهترین نرم افزار های زبان انگلیسی برای کودکان است که از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند و استفاده از آن برای کودکان بسیار ساده و در عین حال سرگرم کننده است.

برخی از تصاویر این اپلیکیشن را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

2.اپلیکیشن همه چیز دان

همه چیز دان یکی از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان است که انگلیسی را به کودکان در دسته های موضوعی متنوع از جمله: مکالمات روزمره، حروف الفبا، ریاضی و اعداد، رنگ ها، مدرسه، اعضای خانواده، طبیعت، حیوانات، خوراکی ها، لباس، احساسات، اشکال، اعضای بدن، وسایل نقلیه، مشاغل، ورزش، علوم، قصه، تعطیلات و موضوعات بسیار متنوع دیگر که شامل اطلاعات وسیعی برای ارائه به کودکان می شوند؛ آموزش می دهد.

این اپلیکیشن شامل کارتون های انگلیسی، قصه ها و لالایی های متنوع، محتواهای مناسبتی، کاردستی نقاشی و آزمایش علمی نیز می شود. با استفاده از این اپلیکیشن که از زبان فارسی پشتیبانی می کند، می توانید برای آموزش انگلیسی به کودکان خود نهایت استفاده را ببرید و متوجه پیشرفت مهارت های زبانی او در کنار سایر مهارت های فردی و اجتماعی اش شوید. لباس ایفای نقش پلیس باید دوختی تر و تمیز داشته باشه تا بتونه توجه هر مشتری رو به خودش جلب کنه و از همه جالب‌تر اینه که کید استور طی سال‌های کاری خودش تونسته چنین نیازهایی رو شناسایی کنه و اون رو روی انواع لباس‌ها پیاده سازی کنه

جمع بندی

انتخاب اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای کودکان از جمله موضوعات مهمی است که باید والدین در انتخاب آن نهایت دقت را داشته باشند، زیرا تاثیر پذیری کودکان در سنین اولیه رشد، باعث می شود هر گونه انتخاب منبع آموزشی بر روی آن ها تاثیرات ماندگاری را بر جای بگذارد. بنابراین در این مقاله، سعی ما بر این بوده است که بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان را به صورت کاملا تخصصی مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانیم شما را در انتخاب صحیح و مناسب برای کودک خود، یاری کنیم.

 

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.
دکمه بازگشت به بالا