اجلاسیه شهدای شهرستان سرخه برگزار شد

سرخه

مخبران/سمنان اجلاسیه شهدای شهرستان سرخه با حضور جمعی از ایثارگران، خانواده های شهدا و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در سرخه برگزار شد.

به گزارش مخبران،  اجلاسیه شهدای شهرستان سرخه جمعه شب ۱۴ مهرماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان، امام جمعه و فرماندار سرخه، فرماندهان سپاه قائم(عج) استان، سپاه شهرستان سرخه، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، اعضای شورای تامین و جمع کثیری از مردم شهرستان در گلزار شهدای سرخه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین اشرف، امام جمعه سرخه در این آیین با تجلیل از برگزارکنندگان این رویداد مهم فرهنگی گفت: دومین اجلاسیه شهدای شهرستان سرخه محل آموختن سبک زندگی شهداست و چشم دل ما را باز خواهد کرد. 

وی با بیان اینکه جبهه و جنگ ما، تجلی گاه معنویت و اخلاص بود ادامه داد: همه در صراط مستقیم شهیدان، آماده و پا در رکابیم.‌

امام جمعه سرخه تصریح کرد: عمده مسئولیت برگزاری این اجلاسیه بر عهده مردم بود که به سهم خود از تک تک این عزیزان تقدیر می کنم.‌

وی با اذعان به اینکه همه ما مدیون شهدا و خانواده معظم شهدا هستیم اظهار کرد: باید فرهنگ ایثار و شهدا را به نسل جوان منتقل کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا