اطعام ۱۴ هزار نفر در گرگان در روز عیدغدیر؛ ۲۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود

گرگان

به گزارش مخبران گورگون: سرهنگ وحید فخرالدین در نشستی برای اعلام بزرگداشت عید گدیر ظهر امروز اظهار داشت: مقر یادبود عید گدیر مدتی پیش در گرگون مستقر شده است و با توجه به شرایط کرونا ، برنامه هایی برای این روز بزرگ گرامی داشته می شود. ب

وی اظهار داشت: سپاه شهر گرگان ، اداره تبلیغات اسلامی ، امور خیریه و امور خیریه ، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان وظیفه برنامه ریزی و اجرای برنامه ها را در قالب این ستاد برعهده دارد.

فرمانده سپاه گورگون ، عید غدیر با اعلام اینکه یکی از برنامه های او تغذیه نیازمندان است ، گفت: 14000 آلی گرم برای تهیه و توزیع در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از رویدادهای روز ، راه اندازی کاروانهای شاد در محلات مختلف گورگون به نام “نسیم گادیر ، شمس ولایت” است.

فخرالدین گفت: “خواندن زاد و ولد ، سرودها و نورپردازی ها یک جشن خیابانی سه شبانه و دیگر برنامه های بزرگداشت عید سعید گادیر در غدیر خواهد بود.”

وی اظهار داشت: علاوه بر انجام مراسم و مراسم مختلف در این ایام مبارک عید ، 3000 ماسک بین 63 همسایه گرگون توزیع می شود.

فرمانده سپاه گورگون ، عید سعید گادیر ، در همین زمان ، آغاز مرحله دوم تمرین شفقت و همدلی را برشمرد و گفت: “از این پس توزیع 2 هزار بسته معیشت برای نجات خانواده ها در گرگان آغاز و تا عید گدیر ادامه خواهد یافت.”

46

دکمه بازگشت به بالا