اقتدار و قدرت امروز جبهه‌ مقاومت برگرفته از منش و مکتب سردار دل‌ها است

مخبران/لرستان مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: اقتدار و قدرت امروز جبهه‌ مقاومت برگرفته از منش و مکتب سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی است.

نریمان سبحانی‌نیا امروز ۱۶ مهرماه در مراسم نواختن زنگ مقاومت در مدرسه هاتف ضمن تبریک پیروزی‌های غرور آفرین جبهه مقاومت با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، نابودی رژیم صهیونیستی را نزدیک خواند و اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی نشان داد که هرگاه محور مقاومت اراده کند، می‌تواند لرزه بر پیکره این رژیم بیندازد و اسراییل نیز قابلیت بازدارندگی و از بین بردن تهدیدات محور مقاومت را ندارد.

وی تصریح کرد: اقتدار و قدرت امروز جبهه‌ مقاومت در رویارویی با رژیم غاصب و اشغالگر اسرائیل، برگرفته از منش و مکتب سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد خاطرنشان کرد: امید می‌رود به روزی برسیم که نماز را در مسجد الاقصی که محور وحدت جهان اسلام است؛ اقامه کنیم.

سبحانی نیا اضافه کرد: بیش از ۸۰ سال تصرف و اشغالگری رژیم غاصب اسرائیل پایان یافته و فلسطین به دست مردم غیور آن مدیریت شود.

وی بیان کرد: امام راحل رهبر کبیر انقلاب از سال‌ها قبل بر این مسأله تأکید کرده بودند که رژیم غاصب صهیونیست نابود شدنی است و رهبر معظم انقلاب نیز برای نابودی این رژیم منحوس زمان تعیین کردند.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد ادامه داد: همان‌طور که مردم ایران در دوران دفاع مقدس با دست خالی در برابر غاصبان تا دندان مسلح‌ ایستادگی کرده و پیروز شدند، مردم فلسطین نیز نتیجه مقاومت و رشادت خود را خواهند دید و پیروز نهایی میدان خواهند بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا