«تارا» از سرویس اعطای اعتبار خرد رونمایی کرد

در این جلسه سیدحمد کاناداپور مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و فناوری «تارا» و وحید شنخی معاون توسعه و نوآوری، امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات و حسن مختاریان به سخنرانی پرداختند. معاون فنی این شرکت در این نشست به سوالات خبرنگاران در خصوص ابعاد فنی و عملیاتی توسعه این اپلیکیشن ویژه و متفاوت پاسخ داد.

مدیرعامل تارا در این جلسه با اشاره به اینکه شرکت توسعه کسب و کار و فناوری «تارا» با پشتوانه 50 سال فعالیت، تجربه مالی و توسعه کسب و کار گروه صنعتی گلرنگ ایجاد شد، گفت: از سال 1400 فعالیت جدی تارا آغاز شده و هم اکنون دیجیتالی است. راهکارهایی برای بهبود تجربه مردم از خدمات مالی با ارائه سعی دارد به دغدغه ها و نیازهای امروزی مردم فکر کند و اصل اساسی آن کمک به رفاه اقتصادی طبقه متوسط ​​جامعه است.

سید حمد کنادپور ادامه داد: تارا خدماتی مانند کیف پول الکترونیکی، مخازن رفاه شرکتی، اعتبار شرکتی و اخیراً خدمات اعتبار خرد شخصی را ارائه کرده است و در مدت کوتاهی از راه اندازی این سرویس با استقبال چشمگیری مواجه شده است. “

وی گفت: تارا به بیش از 100 شرکت و موسسه در حوزه خدمات شرکتی خدمات مالی و اعتباری ارائه کرده و بیش از 1000 میلیارد تومان وام داده است.

وی به برخی از نقاط قوت و مزیت تارا که این اپلیکیشن را توسعه داده است، اشاره کرد: “با تکیه بر حمایت گروه صنعتی گلرنگ و تجربه 50 ساله در زمینه تامین کالا و مراکز فروش”، “تجربه کاربری خاص و منحصر به فرد” است. در 460 شهر ایران و 4500 بیش از 100 نقطه خرید انفرادی و غیرشخصی در بخش‌های مختلف از جمله کالاهای مصرفی سریع، پوشاک و مد، لوازم خانگی، طلا و جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، پزشکی و بهداشتی، بیمه خدمات و. ..، «عدم قبولی سود و کارمزد»، «بهبود شاخص های نسبی زندگی مردم» و…

مدیرعامل تارا در پایان سخنان خود گفت: رویه ما برای ایجاد انضباط مالی و استرداد وجه شارژ شده اعتبار شخصی از کاربر کاملاً مبتنی بر اعتماد است و البته در صورت بروز برعکس این مشکل، کاربر مورد نظر و هویت او “منفی دریافت خواهد کرد و خدمات بیشتری را رد می کند.”

وی گفت: ما باید اطمینان دهیم که تارا همچنان در مسیر توسعه خود چه از نظر کاربری و چه از نظر خدماتی است و برنامه ها با اعلام تارا نوید رویدادهای هیجان انگیزی را تا پایان امسال و در سال های آینده می دهند. با عنوان راهکارهای دیجیتال 360 درجه برای ارتقای رفاه اقتصادی و تفکر کل نگر می توان گفت این خدمات در راستای وظیفه کسب و کارها در قبال مردم و جامعه و در قالب ایفای مسئولیت مدنی است. برندها و شرکت ها را می توان درک کرد.”

سخنران بعدی این نشست وحید شنخی، معاون توسعه و نوآوری شرکت توسعه کسب و کار و فناوری «تارا» بود که برای حاضران به تشریح چرایی و چگونگی ایجاد این اپلیکیشن، ابعاد و روند توسعه و چشم انداز آتی آن پرداخت.

سال گذشته تمرکز تارا بر ارائه وام های نهادی و جمعی بود وحید شنخی گفت: امروز گرد هم آمده ایم تا سرویس جدیدی را از تارا معرفی و راه اندازی کنیم که «اعتبار اندک» یا «اکنون بخر، دیرتر بپرداز!» سرویس در دنیا معروف است.

شنخی با اشاره به اینکه بازوی خدمات اعتبار خرد تارا بدون چک، سفته، ضامن و وثیقه و بدون کارمزد است، تصریح کرد: برای استفاده از این خدمات نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران می توانند ظرف مدت نیم ساعت کلیه مراحل ثبت نام را انجام دهند. ، احراز هویت و اعتبارسنجی آنها را تکمیل کرده و از 500 هزار تومان تا 5 میلیون تومان اعتبار بگیرید و از 4500 مرکز فروش حضوری و حضوری در سراسر کشور خرید کنید. شایان ذکر است که روند توسعه آداپتورهای TARA به سرعت در حال انجام است.

وی گفت: تارا به کاربران کمک می کند تا مطالبات مالی کوتاه مدت و میان مدت خود را مدیریت کرده و از نظر مالی زندگی هوشمندانه ای داشته باشند و در اقتصاد تورمی ایران، کاربران عملا پس از دو ماه هزینه خرید خود را پرداخت می کنند، بنابراین به نفع آنهاست. “

برای بهره مندی از این سرویس، داشتن شماره تلفن همراه به نام خود فرد و کارت ملی هوشمند (جدید) کافی است.

وی گفت: این پروژه برای اولین بار در کشور با همکاری کاربران و سازوکار کاملاً وابسته به اعتماد کار خواهد کرد. علاوه بر این، شاید لازم باشد در ایران ذهنیت و فرهنگ خود را تغییر دهیم، لازم نیست همه چیز را نقدی بخریم و استفاده از اعتبار به عنوان یک تغییر فرهنگ (مانند سایر کشورهای جهان) محقق شود.

معاون توسعه و نوآوری تارا در بخشی دیگر از سخنان خود توضیح داد که نیمی از اعتبار دریافتی باید پس از 30 روز و مابقی پس از 60 روز پس از خرید بازپرداخت شود.

در این جلسه امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات شرکت توسعه تجارت و فناوری «تارا» در خصوص خدمات قابل ارائه به سازمان ها و شرکت ها گفت: ارتباطات شرکتی یکی از اهداف استفاده از خدمات تارا است. آنچه به دست می آید بهبود تجربه آنهاست. این برنامه های جبران منابع انسانی سازمان آنها است.”

وی در خصوص توسعه شبکه پذیرندگان تارا گفت: در تلاش هستیم تا پذیرندگان تارا را در زمینه ها و رتبه های مختلف توسعه دهیم تا نیازها و خواسته های خانواده های ایرانی را بهتر برآورده کنیم.

حسن مختاریان معاون فنی مجموعه با اشاره به اهمیت امنیت در هر سرویس دیجیتال و اهمیت مضاعف در خدمات مالی گفت: این مشکل در تمامی مراحل توسعه این اپلیکیشن از طراحی و زیرساخت گرفته تا نرم افزار وجود دارد. و روش معامله مورد نظر

وی گفت: سادگی و امنیت دو ویژگی بارز تارا است. پرداخت از طریق تارا نیز به صورت آفلاین انجام می شود و نیازی به اینترنت ندارد. معماری استفاده شده برای این برنامه یک میکروسرویس است که بعداً می توانیم به راحتی آن را توسعه دهیم و از فناوری های مختلف و زبان های مختلف برای توسعه آن استفاده کنیم.

در پایان این دیدار مدیر ستاره به سوالات اصحاب رسانه پاسخ داد.

کیف پول الکترونیکی تارا دارای قابلیت بازگشت نقدی 3 درصدی در هر خرید می باشد که برای تمامی گیرندگان تارا قابل استفاده است و به عبارتی تخفیف دائمی قابل توجهی را برای کاربران خود به ارمغان می آورد. در عین حال پشتیبانی تارا به صورت 24 ساعته با شماره 1573 در دسترس است.

یادآور می شود، نشست رسانه ای معرفی اپلیکیشن تارا (راه حل های دیجیتال 360 درجه برای ارتقای رفاه اقتصادی) در برج گلرنگ واقع در خیابان ولیعصر بالاتر از پارک سای با حضور نمایندگان رسانه های گروهی و دیگر مخاطبان برگزار شد. مهمانها

دکمه بازگشت به بالا