تاسیسات گازرسانی کشور با حداکثر ظرفیت عملیاتی است

گازرسانی

معاون وزیر نفت و گاز با تاکید بر اینکه در فصل گرم سال تعمیرات اساسی در پالایشگاه ها، ایستگاه های تقویت فشار و خطوط لوله گاز کشور انجام شده است، گفت: تاسیسات گازرسانی در کشور با حداکثر ظرفیت کار می کنند، بدون اینکه هر مشکلی.”

به گزارش مخبران، چغانی امروز (جمعه 3 دی ماه) با حضور مجید معاون اول رئیس جمهور و وزیر نفت در جلسه کارگروه هماهنگی و تامین پایدار سوخت زمستانی میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) را تبریک گفت. در شرکت ملی گاز ایران در سال 1401. یک ماه پیش با تشکیل یگان های ویژه مقابله با بحران، برنامه ریزی لازم را برای حفظ تداوم گازرسانی در کشور انجام دادیم. ارسال به تهران. تا مقدمات لازم را برای این ایام فراهم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در فصل گرما در کشور تعمیرات به موقع پالایشگاه ها، ایستگاه های تقویت فشار گاز و خطوط لوله گاز کشور انجام شده است، گفت: اکنون تمامی تاسیسات گازرسانی کشور با حداکثر ظرفیت فعال هستند و مشکلی ندارند. امسال.

معاون امور گاز وزیر نفت با اشاره به افت فشار گاز در استان های گلستان و مازندران و شمال شرق کشور گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده قطعی گاز در این استان ها رخ نداد.

چگانی با اشاره به 438 هزار کیلومتر شبکه گازرسانی در سراسر کشور و تعمیر و نگهداری این خطوط از استان تهران گفت: از همه مردم تقاضا داریم تا از طریق گاز مناسب ما را در تامین گاز پایدار استان های شمالی و غربی یاری کنند. مصرف در خانه هایشان

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا