تعمیر جک درب ورودی

یافتن و تعمیر عیوب در شیارهای درب ساختمان کار ساده ای نیست. برای اینکه این درب های اتوماتیک به درستی کار کنند، همه اجزا باید در هماهنگی کامل با یکدیگر کار کنند تا احتمال خطرات ناگهانی به حداقل برسد. به عنوان متخصص در تعمیر جک درب ورودی ساختمان، توصیه می کنیم این کار را به متخصصان بسپارید تا از هر گونه آسیب یا خطر ناشی از پریز معیوب جلوگیری شود.

در این مطلب ایپاکو به تعمیر درب ورودی منزل می پردازیم که به دلایل متعددی دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر دارد. جک کنترل از راه دور یک جزء مهم در درب های گاراژ است که به باز کردن و قفل کردن درب کمک می کند. مراقب باشید تا زمانی که قطعه ذکر شده توسط تعمیرکار بررسی نشود نمی توانیم علت خرابی شما را مشخص کنیم که این دلیل اشتباهی برای تعمیر درب ریموت توسط افرادی است که آگاهی ندارند.

اگر می خواهید خدمات تعمیر جرثقیل را با کمترین قیمت دریافت کنید و یا اگر در تهران هستید و نیاز به تعمیر جرثقیل فوری در ساختمان خود دارید می توانید از خدمات نیکو درب استفاده کنید. کلیه خدمات ارائه شده توسط نیکو درب اعم از تعمیر بالابر درب پارکینگ و تعمیر مادربرد درب شیشه ای شامل گارانتی می باشد. برای تعمیر جک پارکینگ با ما تماس بگیرید.

تعمیر جک

علت خطا در جک درب پارکینگ

_

مرحله 1: تعمیر کرکره برقی آپارتمان  یا سیستم الکترونیکی ساختمان، باید از اتصال آن به برق اطمینان حاصل کنید.

مرحله دوم: یکی دیگر از عوامل باز و بسته شدن درب ورودی پارکینگ، عدم عملکرد صحیح ریموت کنترل درب می باشد. در این موارد، قبل از بررسی سیستم برق و کانکتور برق، باید باتری های ریموت کنترل را بررسی کرده و در صورت لزوم باتری ها را تعویض کنید.

مرحله سوم: سیستم های الکترونیکی بسیار حساس هستند و به راحتی آسیب می بینند و نیاز به تعمیر دارند. گاهی اوقات دلیل باز نشدن درب گاراژ این است که دکمه های کنترل از راه دور به مدار داخلی می چسبند. و این از باز و بسته شدن درب جلوگیری می کند.

مرحله چهارم: نقص فنی در چشم الکترونیکی و سنسور جک یکی دیگر از دلایل بسته نشدن در است. درب اتوماتیک پارکینگی برای اطمینان از ایمنی و کنترل تردد نصب می شود و برای رسیدن به این هدف، داشتن وسایل لازم ضروری است. گاهی گرد و غبار یا زباله در چشم الکترونیکی مانع از باز و بسته شدن جک می شود، به همین دلیل در صورت وجود چنین مشکلی باید سنسور را به طور کلی بررسی کنید.

مرحله 5: عملکرد جک های اتوماتیک را بررسی کنید. قسمت اصلی درب اتوماتیک بازوهای آن است. در جک الکترومکانیکی اگر در هنگام باز و بسته شدن درب فشار زیادی وارد شود، اصطکاک بین چرخ دنده و شفت افزایش می یابد و این باعث شکستن آنها می شود. در صورت آسیب دیدن درهای باغ باید از افراد متخصص در این زمینه کمک گرفت. می توانید با کارشناسان پی جی درب تماس حاصل فرمایید.

مرحله ششم: چراغ درب را بررسی کنید، این چراغ ها یا چشمک زن نقش مهمی به عنوان یک سیستم هشدار بازی می کنند. اگر لامپ درب پارکینگ آسیب دیده باشد، ممکن است با چندین بار فشار دادن ریموت گیج شوید. بنابراین برای جلوگیری از بروز حوادث در آینده و جلوگیری از هزینه های اضافی و اضافی با تعمیرگاه درب ورودی ساختمان تماس بگیرید.

لحظات مهمی که جک از کار می افتد

_

اگر صدای زیادی در درب موتور جک گاراژ می شنوید به این دلیل است که فلز آن خشک شده یا شکل نیست و یا بین موتور و قسمت استاتور اصطکاک وجود دارد.

اگر قفل در قفل گیر کرده باشد، دلیل آن می تواند خم شدن محور سوراخ برای آزاد کردن کلید درب گاراژ باشد.

اگر موتور پارکینگ در حال ضربه زدن است یا در جای خود کار می کند، احتمالاً به این دلیل است که کلید آزاد کننده درایو بیرون زده یا محور کلید آزاد کننده درایو خم شده است.

اگر موتور درب بازکن گاراژ شما به خوبی کار نمی کند، ممکن است به دلیل خرابی سیم کشی داخل آن باشد.

اگر موتور جک پارکینگی بیش از حد گرم شود، علت آن خرابی یا مشکل در قسمت استاتور جک موتور است. همه این مشکلات می تواند ناشی از محکم بسته نشدن پیچ های بدنه موتور یا عدم نگه داشتن موتور به درستی در جای خود باشد.

در صورت دزدیده شدن ریموت کنترل باید سریعا آن را خاموش کرد، زیرا دزد با کنترل از راه دور می تواند با باز کردن درب به راحتی وارد پارکینگ شود.

هزینه تعمیر درب ورودی ساختمان

با توجه به نوسانات نرخ ارز و دلار امکان ارائه قیمت قطعی درب بازکن اتوماتیک پارکینگ به مشتری وجود ندارد. اما می توان گفت که هزینه جک درب پارکینگ نو بسیار بالاست و افراد ترجیح می دهند به جای خرید جک درب آن را تعمیر کنند. هزینه تعمیر پس از بررسی اولیه جک درب پارکینگ توسط کارشناس برآورد می شود. برای استعلام هزینه تعمیر جک درب پارکینگ حتما با کارشناسان ما در شرکت درب نیکو تماس بگیرید. با ارائه یک سیستم دقیق و به روز علاوه بر تعمیر جک درب پارکینگ به شما کمک می کنند تا مدار کنترل و ریموت، تعمیر راهبند و درب اتوماتیک و … را تعمیر کنید همچنین تعمیر درب جک درب منزل نیز می باشد. نه کار متخصصانی که مهم نیستند افراد برای تعمیر جک باید با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنند در واقع تعمیرکاران و متخصصین باید به جایی بیایند که بخواهند مشکل جک اتوماتیک را شناسایی و رفع کنند امکانات در عیب یابی قطعات بسیار کمک کننده است. . مشکل جک درب پارکینگ.با بررسی سلامت موتور و قطع برق خارج از برنامه ریزی درب، در پرداخت پول اضافی آزاد خواهید بود.

دکمه بازگشت به بالا