توانگر: بهره‌مندی زندانیان از ارفاقات قانونی شادی پیروزی تیم ملی را دوچندان کرد

زندانیان

نماینده مردم تهران در شورای اسلامی با استقبال از دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر بهره مندی زندانیان از دوستی حقوقی، شادی پیروزی تیم ملی را دو چندان کرد.

به گزارش مخبران، مجتبی توانگر در صفحه توئیتر خود نوشت:

به مناسبت پیروزی تیم ملی فوتبال ایران، دستور رئیس قوه قضائیه و شادی ملی ایرانیان مبنی بر فراهم آوردن مقدمه ای برای آزادی بازداشت شدگان حوادث اخیر که جرم سنگینی ندارند و بازگشت به کشورشان. به آغوش خانواده هایشان شادی پیروزی تیم ملی.
خیلی باد میاد

به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، «پس از پیروزی مهیج و نمایش پر شور تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی فوتبال ولز و شادی و نشاطی که در سراسر ایران اسلامی پدید آمد و ابراز و تبلور روحیه جمعی و جمعی حجت الاسلام والمسلمین محسنی آجی رئیس قوه قضائیه با صدور دستوری به مراجع و مراکز قضایی ذیربط دستور داد تا خداوند را به خاطر برکات و شادی ملی در نتیجه پیروزی ملی شکر کنند. جمهوری اسلامی ایران به زندانیانی که شرایط بهره مندی از دوستی قانونی را دارند باید کمک و مساعدت خود را به عمل آورید و برای آزادی و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده هایشان هر چه سریعتر مقدمات لازم را فراهم کنید.

البته در دستور رئیس قوه قضائیه آمده است کسانی که در پرونده های اخیر مرتکب جنایت شده اند و شهید شده اند و ماموران امنیت مردم را مجروح کرده اند، اموال مردم را آتش زده و قرآن را سوزانده اند، نمی توانند. بخشیده شده یا بخشیده شده و این تاکید ماست. عوامل و عوامل اصلی آشفتگی های اخیر جایی برای دوستی ندارند.»

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا