توقیف موتورسیکلت ۱۳۰۰ سی سی در غرب تهران

توقیف موتورسیکلت ۱۳۰۰ سی سی در غرب تهران

ناظر پایگاه دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت 1300 سی سی خبر داد.

به گزارش مخبران، سرهنگ عبدالرضا محمدی، وی در این باره گفت: تیم عملیاتی کلانتری کن در حال گشت زنی در محدوده کلانتری بود که یک خودروی دو دیفرانسیل بدون مجوز در حال تردد با صداهای عجیب و غریب و ایجاد دردسر برای شهروندان بود.

وی با بیان اینکه ماموران پس از اطلاع از ایجاد مزاحمت برای شهروندان به این دلیل، بررسی و وارد عمل شدند، گفت: راکب دو چرخ با سرعت زیاد با مشاهده ماموران، با حرکت و سر و صدا سعی در برهم زدن نظم عادی محورها کرد. با قدرت و عملیات سریع پلیس موتورسیکلت فراری وی در خیابانی متوقف و راکب آن دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پایگاه دوم اصلی پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد موتورسیکلت 1300 سی سی قاچاق بوده و راکب قادر به ارائه هیچ گونه مجوز قانونی، موتورسیکلت نبوده است. به پارکینگ منتقل شد و کارشناسان ارزش کالای کشف شده را 7 عدد برآورد کردند و یک میلیارد ریال اعلام کردند.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: با توقیف موتورسیکلت مذکور، چند تن از کسبه و شهروندان از حضور و برخورد پلیسی که برهم زننده آرامش و نظم محله و متهم را به مراجع قضایی معرفی کردند تشکر و قدردانی کردند. قدرت

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا