توقیف موتورسیکلت ۱۳۰۰ سی سی در غرب تهران

تهران | غرب تهران

ناظر پایگاه دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت 1300 سی سی خبر داد.

به گزارش مخبران، سرهنگ عبدالرضا محمدی، وی در این باره گفت: تیم عملیاتی کلانتری کن در حال گشت زنی در محدوده کلانتری بود که یک خودروی دو دیفرانسیل بدون مجوز در حال تردد با صداهای عجیب و غریب و ایجاد دردسر برای شهروندان بود.

وی با بیان اینکه ماموران پس از اطلاع از ایجاد مزاحمت برای شهروندان به این دلیل، بررسی و وارد عمل شدند، گفت: راکب دو چرخ با سرعت زیاد با مشاهده ماموران، با حرکت و سر و صدا سعی در برهم زدن نظم عادی محورها کرد. با قدرت و عملیات سریع پلیس موتورسیکلت فراری وی در خیابانی متوقف و راکب آن دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پایگاه دوم اصلی پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد موتورسیکلت 1300 سی سی قاچاق بوده و راکب قادر به ارائه هیچ گونه مجوز قانونی، موتورسیکلت نبوده است. به پارکینگ منتقل شد و کارشناسان ارزش کالای کشف شده را 7 عدد برآورد کردند و یک میلیارد ریال اعلام کردند.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: با توقیف موتورسیکلت مذکور، چند تن از کسبه و شهروندان از حضور و برخورد پلیسی که برهم زننده آرامش و نظم محله و متهم را به مراجع قضایی معرفی کردند تشکر و قدردانی کردند. قدرت

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا