جزئیات بیشتر از افزایش حقوق همه سربازان + اعلام رقم افزایش‌ها

افزایش حقوق | سرباز

رئیس بخش منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح جزئیات بیشتری درباره افزایش دستمزد سربازان را اعلام کرد.

در مصاحبه با امیر غلامرضا رحیمی پور مخبرانوی در این زمینه گفت: “برای خوشایندتر ساختن خدمت سربازی ، همانطور كه ​​صبح امروز اعلام شد ، افزایش حقوق سربازان در دستور كار ستاد كل نیروهای مسلح قرار دارد و در این راستا ، برنامه های مشاوره و پیگیری و آژانس بودجه -آزمایشات انجام شده است. “

وی با همکاری خوب سازمان برنامه و بودجه ادعا کرد که حقوق سربازان در دو ماه آخر سال 1399 افزایش یافته و حقوق و عملیات استثنایی سربازانی که در هوای محروم و بد کار می کنند به طور متوسط ​​22 افزایش یافته است. ٪ ، و به طور متوسط ​​140،000 تومان.

رحیمی پور در مورد جزئیات افزایش حقوق گفت: حقوق و کار استثنایی سربازانی که در مناطق مشترک کار می کنند نیز به طور متوسط ​​24 درصد و به طور متوسط ​​97 هزار تومان افزایش یافته است.

رئیس بخش منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: علاوه بر این ، حقوق و کار استثنایی سربازان نخبه در نیروهای مسلح به طور متوسط ​​50 درصد و به طور متوسط ​​615 هزار تومان افزایش یافته است.

به گفته وی ، حقوق سربازان در دوره آموزشی با 66 درصد افزایش به 180 هزار تومان رسید.

رحیمی پور گفت: افزایش حقوق در سال 1400 و بهبود شرایط غذا و پوشاک و نگه داشتن سربازان در صف ، ستاد کل نیروهای مسلح است که مجلس شورای اسلامی در این باره پیگیری کرده و امیدواریم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا