دفتر مستقل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان ایلام ایجاد شد 

استان ایلام | ایلام

مخبران / ایلام استاندار ایلام از ایجاد دفتر مستقلی از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان خبر داد و گفت: این ستاد نقش اساسی در رفع محرومیت ها دارد.

به گزارش مخبران ، معاون اجتماعی امام خمینی (ره) در دیدار با “ابراهیمی” ، با تقدیر از دفتر اجرایی “قاسم سلیمانی دشتکی” به دلیل ارتقا administration اداره کل اظهار داشت: این خبر خوب و قابل توجهی برای استان است. نقش ستاد برای استان بسیار مهم است.

وی در ادامه رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای سفر به ایلام را احضار کرد و گفت: قبل از تور باید هیئتی خبره در استان حضور داشته باشد تا مسائل و موضوعات را بررسی کند تا حسن نیت خداوند همانطور که بود آماده شود.

سلیمانی دشتکی افزود: در دوران دفاع مقدس 3000 شهید و بالغ بر 12000 رزمنده به انقلاب ، نظام و کشور ادای احترام کردند و این افتخار بزرگی است که امروز هیچ افسری در خدمت این مردم نیست.

وی گفت ، در طول 8 سال جنگ تحمیلی ، عملا فرصتی برای توسعه منطقه وجود نداشت. و مردان عقب نایستادند و به دشمن حمله نکردند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه یک پنجم جمعیت استان متشکل از سازمانهای حمایتی هستند ، اظهار داشت: معاون توسعه روستایی در مناطق محروم ریاست جمهوری جنبش قابل قبولی پیدا کرده است و امروز ما در حال تقویت نقش ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان هستیم.

سلیمانی دشتکی کار دائمی بنیاد برکت را برای در بر گرفتن دو شهر محروم استان پیشنهاد کرد و گفت: این بنیاد معمولاً هدف آن حذف تنها یک شهر در هر استان است ، اما امروز نظر مورد علاقه رئیس افتخاری این بنیاد شامل دو شهر هیلینان و ملکشمی است.

وی گفت: چندین هیئت در بنیاد افراد عقب مانده از جمله روسای بنیاد علوی و سایر معاونان در منطقه حضور داشته اند. امام (ره) با توجه به ظرفیت های اصلی این ستاد استان.

یک نماینده عالی دولت استان از رئیس دولت اجرایی امام خمینی (ره) برای کمک های خوب (خوب) در بحث کرونا ، اوربان ، کمک های وفادارانه ، ایجاد یک دولت مستقل در استان تشکر کرد و گفت: ما هم در زمینه عفونت و هم در مرگ نیازی به کمک فوری نداریم.

وی به نیاز فوری استان به نصب دستگاه اکسیژن ساز اشاره کرد و گفت: با رعایت این موارد تصمیم گرفتیم 20 دستگاه تنفس “BY Pep” را از طریق وزارت بهداشت در استان مستقر کنیم و انتظار داریم ستاد اجرایی Forman امام دستگاه اکسیژن تهیه کند. دستگاه همراه برای کمک و کمک به شهرهای استان.

بر اساس این گزارش؛ “زری” به عنوان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) معرفی شد (با تشکر از تلاشهای “کلهر” که نماینده ستاد اجرایی در دو استان ایلام و کارمانشا بود

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا