دلار صرافی‌ها وارد کانال ۲۴ هزار تومان شد

دلار صرافی‌ها وارد کانال ۲۴ هزار تومان شد

یکی از اعضای کانون صرافان از تداوم کاهش نرخ ارز در بازار ارز خبر داد و گفت: اکنون شاهد کاهش شدید نرخ ارز و سکه در بازار هستیم.

کامران سلطانی زاده در گفت وگو با مخبران، اظهار کرد: در پی برخی اخبار جدید مبنی بر نهایی شدن توافق هسته ای ایران و یکدیگر، خرید ارز و سکه اقبال خوبی داشته است.

وی گفت: از آنجایی که همواره عرضه و تقاضا روند بازار را تعیین می کند، اکنون شاهد افت شدید نرخ ارز و سکه در بازار هستیم. با توجه به این باور عمومی که روند بازار ارز در حال کاهش است، اکثر ساکنان این کشور تنها چند فروشنده و خریدار هستند.

رئیس سابق کانون صرافان ادامه داد: امروز دلار با کاهش حدود هزار تومانی از کانال 26 هزار تومانی به کانال 25 هزار تومانی و دلار از کانال 25 هزار تومانی به کانال 24 هزار تومانی وارد بازار آزاد شده است. امروز صرافی ها در سراسر کشور

سلطانی زاده گفت: علاوه بر کاهش نرخ ارز در بازار آزاد، حرکت مثبت و هماهنگی عرضه کنندگان عمده در کاهش نرخ فروش در سامانه نیما نیز به حرکت نزولی کمک کرده است.

در پایان خاطرنشان کردند: کانال 7000 تومانی درهم امارات با کاهش چشمگیر و بی سابقه از کانال 6900 به کانال 6900 وارد بازار آزاد شده است که در ماه های اخیر بی سابقه بوده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا