دیپلماسی ورزشی و توسعه روابط

عملکرد سفر وزیر ورزش قطر: توسعه دیپلماسی و روابط ورزشی

رئیس دفتر امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان به تشریح دستاوردهای دکتر سید حمید سجادی در قطر پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مخبران؛ محمد حسن در خصوص سفر وزیر ورزش و جوانان به قطر گفت: در این سفر جلسات و نشست های متعددی با مسئولان قطری، دیدار با تیم های جمهوری اسلامی ایران و استادیوم ها و اماکن ورزشی قطر برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری نشست بین ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران و ورزش و جوانان قطر گفت:

همچنین در نشست ویژه مسئولان ورزش و جوانان قطر و امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان ایران مقرر شد هیئت کارشناسی قطر به زودی برای امضای تفاهم نامه کاری با وزیر ورزش و جوانان قطر آماده شود. . و این یادداشت را اجرا کنید و به ایران سفر کنید.

دکتر داوسون همراه تیم ملی بسکتبال جوانان ایران است. تازی زاده به دیدار سید حمید سجادی اشاره کرد و گفت: این دیدار قلب جوانان ملی پوش است. در ادامه این دیدار با درخواست بسکتبالیست ها، وزیر ورزش و جوانان دستور داد ورزشگاه افراسیابی تا زمان تحویل زمین در مجموعه ورزشی آزادی به فدراسیون بسکتبال به مربیگری تیم ملی جوانان برود. آماده.

وی یادآور شد: از دیگر دستاوردهای این سفر اعلام همکاری تیم های ویژه ورزش های همگانی دو کشور برای توسعه و استفاده مشترک از نرم افزار توسعه و استفاده مشترک کاتاری ها برای استفاده از محصولات دانش بنیان ساخت ایران بود. برای افراد معلول وی خاطرنشان کرد: پایه آن گذاشته شد.

تقی زاده افزود: یکی دیگر از دستاوردهای این سفر ابراز تمایل قطری ها برای توانمندسازی دیپلماسی جوان است که مورد تایید طرفین قرار گرفته و برنامه عملیاتی آن به زودی تهیه می شود و تعامل بین تیم های نخبه جوانان ایران و قطر است. “

وی با اشاره به برگزاری نشست کارشناسان جوان در قطر گفت: از وزارت ورزش و جوانان برای حضور در این نشست و مشاوره در خصوص تظاهرات مشترک جوانان ایرانی و قطری در حوزه های مختلف دعوت شده است.

تقی زاده گفت: یکی از راه های دولت سیزدهم گسترش روابط بین الملل در همه عرصه ها است. هدف وزیر ورزش و جوانان توسعه روابط بین الملل در دو حوزه ورزش و جوانان با هدایت وزیر حتی در حوزه ورزش و جوانان است.

رئیس دفتر امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان در پایان تاکید کرد: اعلام آمادگی وزارت ورزش و جوانان قطر برای استفاده از اماکن ورزشی و کمپ های بلند مرتبه در ایران از دیگر موارد بود و در این بازدید مورد استقبال قرار گرفت.

انتهای پیام//

دکمه بازگشت به بالا