رکوردشکنی دوباره مصرف برق در خوزستان

خوزستان | رکوردشکنی

مخبران/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با بیان اینکه روند افزایش مصرف برق همچنان رو به افزایش است گفت: رقم پیک مصرف جدید 8 هزار و 708 مگاوات در شبکه تحت نظارت این شرکت ثبت شد.

محمود دشت بزرگ در گفت وگو با مخبران، اظهار کرد: روز گذشته (سه شنبه 7 تیرماه) پیک مصرف برق در شبکه خوزستان به رقم تاریخی 8 هزار و 708 مگاوات رسید که نسبت به پیک مصرف 8 هزار و 627 مگاواتی روز یکشنبه 8 تیرماه افزایش یافت. 26. آمد، رفت.

وی با بیان اینکه روند افزایش مصرف برق همچنان رو به افزایش است گفت: این رقم در مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 8 درصد رشد نشان می دهد.

رئیس شورای قابلیت اطمینان و پیک بار تابستان 1401 خوزستان گفت: از ابتدای هفته جاری وقوع رطوبت هوا و تداوم آن همراه با دمای 50 درجه به بالا منجر به افزایش مصرف برق و شبکه شده است. شرایط اضافه بار

دشت برق با درخواست از مصرف کنندگان برای کاهش مصرف برق به منظور حفظ پایداری شبکه گفت: شبکه برق چند روز متوالی در صورت عدم نگهداری و محدود شدن با دمای بالای 50 درجه بارگیری شده است. ، منجر به کوتاهی عمر تجهیزات و حوادث و خاموشی های غیر ضروری در شبکه می شود.

وی با بیان اینکه صنعت برق تمام تلاش خود را برای پایداری کامل شبکه و رفع حوادث ناخواسته ناشی از اضافه بار و گرما در مدت زمان کوتاهی انجام داده است، گفت: این راه حفظ پایداری شبکه برق است. مشترکین می توانند با مدیریت مصرف و کاهش 10 درصدی از قطع برق منازل خود جلوگیری کنند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: در این شرایط با تداوم توده هوای گرم، نیاز به صرفه جویی در مصرف برق بیش از پیش احساس می شود تا وقفه ای در جریان برق ایجاد نشود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا