صحبت‌های اخیر رهبری برای جامعه ورزش ارزشمند است

تیر دشمن به سنگ خورد

بهبودی: صحبت های اخیر رهبری برای جامعه ورزشی ارزشمند است

کاراته پاتو کشورمان گفت: بیانات اخیر مقام معظم رهبری برای جامعه بزرگ ورزش بسیار ارزشمند است.

محمد بهبودی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری مخبران در واکنش به اتفاقات اخیر و آشفتگی و سردرگمی در برخی نقاط کشور اظهار داشت: هیچ ارگانی اتفاقات رخ داده را تایید نکرد. افراد ورزشکار اعتراض حق طبیعی مردم است و مسئولین باید انتقادات را بشنوند اما نباید شرایطی پیش بیاید که یک مشت مردم در جامعه آشوب و آشوب ایجاد کنند. جامعه بزرگ ورزش در تمام این سال ها تلاش کرده است که ایران را در رویدادهای بین المللی سربلند کند و البته این کار را هم انجام داده است.

وی بیان کرد: خوشبختانه آگاهی در بین ورزشکاران به حدی افزایش یافته است که می بینیم مقام معظم رهبری در بخشی از سخنان خود در مراسم دانش آموختگی مشترک دانشجویان دانشگاه های افسری نیروهای مسلح و جامعه ورزش ما به مواضع برخی از شخصیت های ورزشی اشاره می کنند. سالم است و کسانی که به آن نکات و جایگاه برخی افراد اعتقاد دارند و به آنها احترام می گذارند کمتر نیست تاکید کرد که ارزشی ندارد.

داور جهانی کاراته ادامه داد: این گفتگوهای رهبری برای جامعه بزرگتر ورزشی ارزش زیادی دارد. بررسی فضای مجازی به ویژه در گذشته نه چندان دور نشان می دهد که دشمن برای قهرمانان ورزشی برنامه داشت اما نمایش قهرمانان و مربیان در روزهای گذشته سنگی بر تیرهای دشمن بوده است.

استاد وادوریو یادآور شد: قهرمانان بزرگ و ورزشی نباید بازیچه دشمن باشند. اگر مشکلی هست باید در عصر خودمان آن را حل کنیم و نگذاریم دشمنان و پیروان درونشان بر موج عواطف پاک جوانان سوار شوند. آرزوی همه از جمله ورزش این است که وحدت، اتحاد و دلسوزی در جامعه حاکم شود زیرا همه موفقیت های ما در سایه همین وحدت و همبستگی بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای موافق و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا