فرمانده سپاه استان سمنان: عرصه جهاد تبیین برای سربازان ولایت یک واجب عینی است

استان سمنان | جهاد تبیین

به گزارش خبرگزاری مخبران استان سمنان، سردار حمید دامگانی فرمانده سپاه استان سمنان روز شنبه در مراسم گرامیداشت هفته سلامت در حسینیه از زحمات شهدای گمنام سپاه استان سمنان تقدیر کرد. ایمنی زیستی سپاه استان سمنان در اداره تابعه بهداشت و درمان گفت: بحث سلامت یکی از مسائل اساسی اسلام است و بر اساس روایات دو نعمت سلامت و امنیت با هم ارتباط معناداری دارند. مسیر متقابل و تکامل در تعادل سلامت روان شکل می گیرد.
وی گفت: برای کسانی که در حوزه سلامت در مقابله با بیماری های قلبی عروقی فعالیت می کنند مانند جهادگران ثواب معنوی دارد.
فرمانده کل سپاه استان سمنان در ادامه به موضوع محبوبیت یارانه ها و اقدامات کلیدی دولت در حوزه مالی پرداخت: و البته دشمن با بی ثباتی و ایجاد تشویش اذهان عمومی در صدد اخلال در اجرای این طرح مهم اقتصادی است که همچون گذشته با هوشیاری و بصیرت مردم ناکام می ماند.
وی با اشاره به اهمیت اصلاح فرهنگ اقتصادی در جامعه سردار دامنگانی بیان کرد: ارتقای فرهنگ اقتصادی در جامعه یکی از مشکلات و نیازهای اساسی اقتصادی است و با فرهنگ سازی در این زمینه نابهنجاری هایی مانند خریدهای داخلی از لوازم اساسی و اسراف است. در سبک زندگی جامعه امروزی
سردار حمید دامگانی فرمانده سپاه استان سمنان گفت: دستور مقام معظم رهبری در مورد لزوم جهاد این است که بخش جهاد در قبال سربازان استان یک تکلیف عینی است و ما درک درست و اشراف داریم. فضای مجازی و واقعی داریم.
لازم به ذکر است در پایان این مراسم از بهورزان سپاه استان سمنان تجلیل شد.

48

دکمه بازگشت به بالا