قویترین اسپری تاخیری با دوز بالا

رابطه جنسی یکی از مهمترین دلایل حفظ کیفیت رابطه شریک زندگی محسوب می شود و نیاز به رعایت نکات زیادی دارد. یکی از شایع ترین اختلالات جنسی در بین زوج های جوان که بیشتر از آن رنج می برند، زود انزالی است. به طور کلی، از هر 10 نفر 3-4 نفر با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند.

افرادی که این نوع درد را تجربه می کنند باید به فکر راه حل باشند، زیرا اختلال رابطه جنسی به شدت بر سیستم عصبی و در نهایت روحیه شریک جنسی آنها تأثیر می گذارد. افرادی هم هستند که این مشکل را دارند اما اطلاعات کافی در مورد درمان ندارند و یا حتی از درمان آن خجالت می کشند. امروزه محصولات مختلفی مانند بهترین اسپری های تاخیری معرفی شده اند که می توانند نقش مهمی در درمان زود انزالی داشته باشند. ویگا یکی از معتبرترین برندهای اسپری تاخیری است.

اگر شما یا شریک جنسیتان با مشکل زود انزالی مواجه هستید، با معرفی اسپری های تاخیری ویگا و به طور خاص با تفاوت دوزهای مختلف اسپری تاخیری ویگا تا انتهای این مطلب از فروشگاه زوجیم همراه ما باشید.

انزال زودرس چیست؟

انزال زودرس یک بیماری مقاربتی است. درست است که اگر مردی در حین نزدیکی قبل از شریک جنسی خود راضی باشد، زود انزالی است. گاهی اوقات انزال زودرس طبیعی است و مدت ها پس از آمیزش قبلی رخ می دهد. گاهی اوقات این مشکل ادامه دارد و به مرور زمان ممکن است فرد از عدم رضایت از شریک جنسی رنج ببرد. اسپری های تاخیری می توانند نقش مهمی در افزایش مدت زمان رابطه داشته باشند. بیایید بررسی کنیم که این اسپری ها چقدر موثر هستند.

اسپری تاخیری

همیشه به خاطر داشته باشید که برای هر مشکل بزرگ یا کوچک، راه حل هایی وجود دارد که می تواند کمک زیادی به فرد کند. امروزه به دلیل هیجانات روزانه یا اضطراب، اختلال انزال زودرس در بسیاری از افراد هنگام رابطه جنسی دیده می شود. البته همیشه راه هایی وجود دارد که می توانید برای حل این مشکل در کوتاه مدت استفاده کنید.

این محصولات تاخیری حاوی درصد بسیار بالایی لیدوکائین هستند و برای کسانی که چنین مشکلی دارند بسیار مناسب است.

لازم به ذکر است که متخصصان محصولاتی را برای درمان زود انزالی مردان طراحی می کنند که حاوی مواد تاخیری است و با کاهش حساسیت آلت تناسلی، انزال را اندکی به تاخیر می اندازد.

استفاده از اسپری های تاخیری هیچ تاثیری روی بدن شما ندارد و باعث می شود که بتوانید رابطه طولانی تری نسبت به قبل داشته باشید، حتی احساسی که قبلا از رابطه می گرفتید همین است و به داشتن یک رابطه صمیمانه تر و طولانی تر با شما کمک می کند. رضایت بیشتری را تجربه کنند

بالاترین دوز ویگا به تعویق افتاد

اسپری تاخیری ویگا انواع مختلفی دارد و در ابعاد 50k، 880k، 1m و غیره در بازار موجود است. دوزهای مختلفی وجود دارد. اما سوال اینجاست که این اسپری ها چه تفاوتی با هم دارند و چه چیزی باعث تغییر دوز در اسپری می شود؟

توجه داشته باشید که همه اسپری ها عملکرد یکسانی دارند و تنها تفاوت آنها در میزان بی حسی است که هر چه دوز بالاتر باشد بیهوشی بیشتر است. اکثر تزریق های تاخیری حاوی 10% لیدوکائین هستند، بنابراین هر چه اسپری سخت تر باشد، انزال طولانی تری طول می کشد.

کاندوم را به تاخیر بیندازید

علاوه بر خرید ژل تاخیری، محصولات دیگری مانند کاندوم تاخیری و ژل تاخیری نیز وجود دارد که می تواند نیاز شما را در زمینه انزال زودرس برطرف کند.

بسیاری از مردم متوجه می شوند که کاندوم های تاخیری به تاخیر در انزال کمک می کنند. تفاوت این محصول با اسپری تاخیری در درصد لیدوکائین است که در کاندوم تاخیری 2% و در تاخیر 10% می باشد. با استفاده از کاندوم تاخیری می توانید در کمتر از 10 دقیقه به بی حسی نسبی برسید.

ژل آهسته

تفاوت اصلی و مهم اسپری های تاخیری با ژل های تاخیری در درصد و میزان مصرف لیدوکائین است. همانطور که در قسمت های قبلی ذکر شد، اسپری های تاخیری حاوی 10% لیدوکائین و ژل های تاخیری حاوی 5% لیدوکائین هستند. اگر ترجیح می دهید نعوظ خود را در حین رابطه جنسی از دست ندهید، از اسپری تاخیری استفاده کنید.

متوجه شدم که ویگا را شکستم و سمپاشی را به تاخیر انداختم

از آنجایی که وارداتی است و تهیه آن دشوار است، تشخیص اسپری اصلی ویگا از محصول تقلبی موجود در بازار تا حدودی دشوار است.

برای تشخیص اسپری اصلی از تقلبی به کیفیت بسته بندی و رنگ چاپ شده روی جعبه اسپری دقت کنید.

در داروهای تقلبی، نازل فشار هنگام سمپاشی خوب عمل نمی کند، در حالی که داروی اصلی از فشار محتویات خارج می شود.

دکمه بازگشت به بالا