مایلی کهن: چرا باید پرسپولیس را به یکی مثل دادکان بدهند؟

پرسپولیس | مایلی کهن

محمد مایلی کوهن ، پیشکسوت فوتبال ایران در مورد شرایط پرسپولیس گفت: شرایط این تیم عالی است و بازیکنان توسط کادر فنی جذب شده اند. او هرکسی را که می خواست به خدمت گرفت و یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی تیم به خوبی از وضعیت تیم آگاه است.

وی در مورد تعداد زیاد بازیکنان لیگ ایران در پایان این فصل توضیح داد: “برای من س theال این است که چرا قیمت بازیکنان در همان زمان بسیار بالا رفته است. آیا آماده اید یا چرا به پرسپولیس می آیید؟ ؟

او گفت: “می بینید ، استراماچونی چند سال بیکار بود. او مربی و مربی خوبی در اینترمیلان بود ، اما در نهایت قطر را ترک کرد. افرادی مانند کالدرون در دنیای فوتبال مرده بودند ، اما شما او را برگردانید. به ایران بازگردانده شود.

مایلی کوهن در مورد اینکه مدیرعامل پرسپولیس در شرف تغییر است ، گفت: با این حال ، این تصمیمی است که وزارت ورزش اتخاذ کرده است و آنها خوب بودن تیم را بهتر از دیگران می دانند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شایعات حضور کاشانی در پرسپولیس اذعان کرد: کاشانی نتایج خوبی با پرسپولیس داشت و قهرمان لیگ شد. همچنین ، مرکز آموزشی شهید کاظمی نگران مدت زمان حضور وی در شورای شهر است. به باشگاه پرسپولیس رسید.

آنها در مصاحبه ای خواندند که به من پرسپولیس نمی دهند ، پس چرا باید به پرسپولیس بدهند؟ » پس از انقلاب فدراسیون فوتبال. آیا سردار یعقوبی ، آصفی ، شجاعی برهان و ساج گرنزاد افراد سیاسی و نظامی نیستند؟ وی در زمان قاتمی احمدی نژاد و روحانی که مسئول و فعال و منتقد بود حضور داشت. البته ، تنها چیزی که گفتم این است که در نهایت ، افراد دیگر تصمیم گیرنده هستند ، همچنین ما اولین تصمیم گیرنده نبودیم ، اکنون ما نمی توانیم کاری انجام دهیم.

256 251

دکمه بازگشت به بالا