مدارکی که برای افتتاح حساب نیاز دارید

افتتاح حساب

یکی از خدماتی که بانک ها به مشتریان خود ارائه می دهند، افتتاح حسابی است که متقاضی باید مدارک، کارت شناسایی و کپی کارت ملی، کپی منزل یا قرارداد یا کد رهگیری را در مبدا و … داشته باشد.

به گزارش مخبران، بانک ها در خدماتی که به مشتریان خود ارائه می کنند در حال افتتاح حساب هستند. پیش از این برای بهره مندی از این سرویس تنها با ارائه کپی کارت ملی خود می توانستید حساب افتتاح کنید اما در ماه های اخیر برخی از مشتریان اعلام کرده اند که برای افتتاح حساب بانکی علاوه بر اصل شناسنامه و کارت ملی. کارت نیز به اصل سند ملک یا اجاره و مدارک استخدامی خود نیاز دارند.

این موضوع این شبهه را ایجاد کرده است که مردم وضعیت افتتاح حساب را تغییر داده اند که تغییری در شرایط افتتاح حساب بانکی نشان نداده است. بانک ها این مشکل را به طور دقیق اجرا کرده اند و به مرور زمان سایر بانک ها به دریافت توجه بیشتری می کنند. این اسناد، قبلا توسط قانون مورد نیاز است.

در همین راستا گزارش میدانی برخی شعب حاکی از آن است که مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب که در شعب قابل مشاهده است شامل کپی شناسنامه تمامی صفحات با تابعیت جدید می باشد. در صورت عدم وجود تاییدیه پستی از اصل (یا رسید ملی کارت ملی)، کپی سابقه منزل یا کپی قرارداد یا کد رهگیری با مبدأ یا اداره پست و پایان کارت خدمات با هر اصل (ویزای مردانه).

البته ممکن است مدارک مورد نیاز در شعب و بانک های دیگر متفاوت باشد اما اکثر مدارک مورد نیاز متقاضی برای افتتاح حساب شامل موارد زیر می باشد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا