“مهدی صمدی” رئیس هیأت ژیمناستیک استان همدان شد

استان همدان | ژیمناستیک

مخبران/ همدان با رای اعضای مجمع انتخاباتی ژیمناستیک، مهدی صمدی به مدت 4 سال به عنوان رئیس جدید شورای ژیمناستیک استان همدان معرفی شد.

به گزارش مخبران، جلسه انتخابات هیئت ژیمناستیک استان همدان امروز ۱۴ آبان بعدازظهر پنجشنبه با حضور رئیس فدراسیون ژیمناستیک کشور، رئیس ورزش و جوانان استان همدان و سایر اعضا برگزار شد.

در این مجمع مهدی صمدی با رای اعضا به مدت 4 سال سکان هدایت ژیمناستیک همدان را بر عهده گرفت و به عنوان رئیس جدید این هیئت معرفی شد.

در این جلسه فیضه بهبهانی به عنوان نایب رئیس زن، سید حنانه عقیلیان به عنوان خزانه دار، مهدی جعفری به عنوان کارشناس ورزشی، سعید نجاتیان، سامیه روحی به عنوان اعضای هیئت مدیره، ناصر مرادی به عنوان ناظر قانونی انتخاب شدند. .

رئیس هیئت ژیمناستیک استان همدان در این مجمع با تاکید بر اینکه توسعه همکاری و ارتباط با آموزش و پرورش در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های دانش افزایی و آموزشی از دیگر برنامه های مهم هیات ژیمناستیک استان همدان است. در دوره مدیریت جدید.

وی گفت: برای ارتقای جایگاه ژیمناستیک در استان آمده ام تا همدان به یکی از قطب های ژیمناستیک کشور تبدیل شود.

ارتقای جایگاه ژیمناستیک در شهرستان ها و تامین سالن اختصاصی و تجهیزات مورد نیاز موضوع اصلی است، صمدی بیان کرد: شهرستان های ما از نظر مربیان ژیمناستیک ضعیف هستند به همین دلیل به فکر افزایش مربیان در این رشته هستیم. یک برنامه آموزشی برای مشاهده پیشرفت در شهرهای با استعداد

رئیس فدراسیون ژیمناستیک کشور در ادامه با بیان اینکه فدراسیون ژیمناستیک در یک سال و نیم اخیر شاهد چالش هایی بوده است، گفت: با توجه به وظیفه ای که از سوی وزارت ورزش و جوانان به ما محول شده، فعالانه در حال فعالیت هستیم. امور جاری اتحادیه

عابد حقدادی با اشاره به عدم برگزاری مسابقات و برنامه های ورزشی در سال گذشته در فدراسیون و شوراهای استانی گفت: هفته آینده از سامانه آموزشی فدراسیون رونمایی و توزیع فرآیندهای آموزشی، دوره ها و گواهینامه ها انجام می شود. به صورت الکترونیکی

کلاس های ژیمناستیک برای همه مردم در حال برگزاری است و منتظر فعال شدن شعب زیر کلاس ژیمناستیک در استان همدان هستیم، گفت: توسعه ورزش همگانی در رشته ژیمناستیک در دستور کار است. تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی.

حقدادی با تاکید بر اینکه استان همدان دارای پتانسیل مدال آورانی مانند سید امیرحسین حسینی و سایر قهرمانانی است که اخیراً در المپیاد استعدادهای برتر در ترامپلاین کشف شده اند، گفت: همه اعضای مجمع باید همه کمیته ها و زیر کمیته ها را امتحان کنند. -فعال شدن بیش از پیش شعب در استان همدان.

وی گفت: در رشته ایروبیک، آکروژین و ترامپولین پتانسیل پرورش قهرمانان توانمند وجود دارد.

رئیس ژیمناستیک کشور با بیان اینکه تلاش می کنیم دوره ها را با روش استانی برگزار کنیم و از درآمد آنها بهره مند شوند، خاطرنشان کرد: شاهد جذب و تزریق بودجه از یکدیگر و کمک هستیم. مهمانی..

وی در پایان گفت: در رده بانوان اهداف مشخصی داریم و نگاه فدراسیون به بانوان ورزشکار ویژه است.

من باید بگویم؛ مهدی صمدی با 23 سال سابقه مربیگری، موسس ترامپولین و آکروژیم در استان همدان، داوری و موسس آموزش شنا، قایقرانی و چهار رشته دیگر در همدان، معلم قایقرانی در آبهای آرام و مربیگری ورزشکاران و کسب مدال های رنگارنگ است. او کارنامه ای از فعالیت های ورزشی خود ارائه کرده است.

در 8 ماه گذشته 6500 ورزشکار سازمان یافته در رشته ژیمناستیک در استان همدان فعالیت داشته اند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا