بین المللاجتماعیمطالب برتر

نحوه مهاجرت از انگلستان به کانادا

شهروندان بریتانیایی معمولاً برای بازدید از کانادا برای دوره‌های کوتاه مدت نیازی به ویزا ندارند، زیرا روابط بین این دو کشور برقرار است. اما اگر بخواهند از بریتانیا مهاجرت کنند و به طور دائم در کانادا زندگی کنند، چه؟ تقویت لیسنینگ زبان

بسیاری از بریتانیایی ها قبلاً به زندگی در کانادا فکر کرده اند. کانادا در حال حاضر مهاجران زیادی را جذب می کند که ساکنان دائمی این کشور هستند و از این بابت خوشحال هستند. این که یکی از بهترین مکان ها برای زندگی در سراسر جهان است، جای تعجب ندارد.

اما چگونه می توان از انگلستان به کانادا مهاجرت کرد؟ ادامه مطلب را بخوانید و ما سعی خواهیم کرد تمام سوالات شما را در این مقاله پوشش دهیم.

آیا مهاجرت به کانادا از انگلستان آسان است؟

مهاجرت به کانادا از بریتانیا یک فرآیند پیچیده است و بیماری همه گیر مهاجرت را پیچیده تر کرده است. نکته مثبت در مورد مهاجرت به کانادا این است که هیچ تبعیضی علیه هیچ ملیتی قائل نمی شود. وقتی صحبت از برنامه های مهاجرت به میان می آید، با مهاجران و شهروندان بریتانیایی به همان شیوه رفتار می کند. یادگیری زبان با اخبار

مهاجرت به کانادا آسان نیست، اما راحت تر از مهاجرت به آمریکا یا اروپا است. علاوه بر این واقعیت این است که کانادا یکی از آرام‌ترین سیاست‌های مهاجرتی را دارد. کانادا نیز در سال 2022 از تعداد بیشتری از مهاجران استقبال می کند.

اخیراً عواملی مانند همه‌گیری COVID-19 بر پیچیدگی مهاجرت از بریتانیا به کانادا افزوده است. با این همه پیچیدگی، ممکن است توصیه شود که زودتر از انگلستان به کانادا مهاجرت کنید. همچنین آگاهی بیشتر از هر زمان دیگری در مورد فرآیند ضروری است.

مهاجرت به کانادا از انگلستان: گزینه های شما

مهاجرت به کانادا – از طریق اکسپرس اینتری

اکسپرس انتری کانادا، مسیر معمول ساکنان بریتانیا برای اقامت دائم در کانادا است. شما باید مهارت ها، تجربه و تحصیلات مورد نیاز را داشته باشید که به نفع کانادا است. اگر این سه مورد را دارید، شانس شما برای دریافت یک برنامه اولویت بندی شده زیاد است.

 

تحت اکسپرس اینتری، باید نمایه خود را در سیستم ایجاد کنید. در صورتی که حداقل معیارهای انتخاب قطعی آنها را داشته باشید، برای ارزیابی مهاجرت کانادا است.

مهاجرت به کانادا – از طریق حمایت مالی خانواده

دولت کانادا معتقد است که خانواده ها باید کنار هم بمانند. بنابراین، آنها درخواست‌ها را برای الحاق خانواده از طریق برنامه حمایت از خانواده در اولویت قرار می‌دهند. اگر یکی از اقوام مقیم دائمی در کانادا دارید که می تواند از شما حمایت مالی کند تا به کانادا بیایید، این یکی از راه های ورود شما به کانادا است. و بعداً مقیم دائم شوید.

مهاجرت به کانادا – از طریق برنامه استانی نامزد (PNP)

برنامه نامزد استانی درخواست شما را تسریع می‌کند یا آن را در پردازش عجله قرار می‌دهد. بنابراین، اگر سرعت می خواهید، پس باید در این برنامه باشید. یک استان کانادا باید شما را برای واجد شرایط بودن تحت این برنامه معرفی کند.

تقریباً تمام استان های کانادا در این برنامه شرکت می کنند. باید اطمینان حاصل کنید که مهارت های لازم برای یک استان کانادا را دارید تا شانس بیشتری برای نامزد شدن در برنامه داشته باشید.

مهاجرت به کانادا – از طریق برنامه کارگران ماهر کبک

اگر تصمیم به اقامت در استان کبک و مهاجرت به کانادا از انگلستان دارید، این مسیر شماست. بررسی کنید که آیا برای این برنامه واجد شرایط هستید یا خیر. این یک سیستم مبتنی بر امتیاز برای کارگران ماهر است که به طور جداگانه در دولت کانادا کار می کند.

مهاجرت به کانادا – از طریق مهاجرت تجاری و سرمایه گذار

کانادا سرمایه گذاری و اشتغال را تشویق می کند. هزاران نفر از افراد تجاری بین المللی برای ایجاد مشاغل به کانادا مهاجرت می کنند. ایجاد موفقیت آمیز مشاغل توسط مهاجران در کانادا به رشد اشتغال این کشور کمک می کند. بنابراین، اگر شما یک فرد تجاری و واجد شرایط در این برنامه هستید، این می تواند مسیر شما باشد.

مهاجرت به کانادا از مشاوره انگلستان

قبل از اقدام به درخواست مهاجرت به کانادا، بهتر است مقدمات زیر را در نظر بگیرید. یک اونس آماده سازی همیشه راه طولانی را طی می کند.

 

1: الزامات قانونی برای ساکنان بریتانیایی که به کانادا مهاجرت می کنند را مشخص کنید

2: اطمینان حاصل کنید که می توانید هزینه های زندگی کانادا را بپردازید

3: شروع به جستجوی مکانی برای اقامت در کانادا کنید.

4: سعی کنید حتی قبل از مهاجرت به کانادا یک شغل کانادایی پیدا کنید

هزینه زندگی در کانادا نمونه خوبی از این است که چرا بهتر است در کانادا زندگی کنید تا بریتانیا!

بنابراین، آیا زمان مهاجرت شما به کانادا از انگلستان فرا رسیده است؟

اگر در مورد آن فکر کرده اید، زمان آن رسیده است که آن را محقق کنید. و بله، زمان مناسب اکنون است، زیرا دولت کانادا نیاز حیاتی به حداکثر یک میلیون مهاجر را برای دو سال آینده اعلام کرده است. این فرصت یک بار در نسل اتفاق می افتند.

دکمه بازگشت به بالا