نکات اساسی برای مراقبت و نگهداری از کت زنانه

نکات اساسی برای مراقبت و نگهداری از کت زنانه

کت و شلوار یکی از لباس های اساسی است و شما به عنوان یک فرد خوش پوش ممکن است بارها به آن نیاز داشته باشید و در شرایط مختلف حتی بسته به شغل و موقعیت خود هر روز کت و شلوار بپوشید. از آنجایی که کت و شلوار زنانه باکیفیت یک لباس گران قیمت است، شایسته مراقبت ویژه و نگهداری مناسب است و شما می توانید در این مقاله نحوه مراقبت صحیح از کت و شلوار خود را یاد بگیرید.

پوشیدن کت و شلوار

به کت و شلوار خود استراحت دهید: برخلاف شلوار جین، شما نمی توانید به مدت یک ماه هر روز کت و شلوار بپوشید. الیاف پارچه این لباس نیاز به استراحت دارد تا به حالت قبلی خود برگردد وگرنه چندین سال از عمر خود را از دست می دهد. علاوه بر این، نپوشیدن روزانه کت و شلوار باعث کثیف شدن آن می شود و کمتر به خشکشویی نیاز دارد. اگر کار شما طوری است که باید هر روز کت و شلوار بپوشید، دو راه دارید، اول اینکه یک جفت کت و شلوار اضافه بخرید تا هم استایل متنوع تری داشته باشید و هم عمر هر دو لباستان بیشتر شود. راه دوم که به افراد با بودجه محدود توصیه می شود خرید یا سفارش کت و شلوار با یک شلوار اضافه است زیرا شلوار زودتر از کاپشن خراب و کثیف می شود و داشتن یک شلوار اضافه و تعویض هفتگی آن. می تواند کمک کند.

جیب ها را خالی نگه دارید: پر کردن جیب های کت و شلوار در دراز مدت شکل پارچه را تغییر می دهد و کشش آن باعث کوتاه شدن عمر لباس می شود. فراموش نکنید که جیب ها را خالی کنید، به خصوص قبل از درآوردن کت و شلوار و آویزان کردن آن در کمد.

کت و شلوار را درست تا بزنید: سفر با کت و شلوار نیاز به برنامه ریزی دارد و هیچ کس دوست ندارد کت و شلوار خود را چروکیده و نامرتب باز کند. روش صحیح این است که کت و شلوار خود را در یک کاور زیپ دار مخصوص بیرون از چمدان خود حمل کنید.

تمیز کردن کت و شلوار

بعد از هر بار پوشیدن آن را برس بزنید: این برای تمیز نگه داشتن کت و شلوار تا خشکشویی بعدی ضروری است و بهتر است برای تمیز کردن آن روی یک برس با کیفیت خوب سرمایه گذاری کنید. همیشه از بالا به پایین برس بزنید تا به الیاف پارچه آسیبی نرسد.

به موقع آن را لکه گیری کنید: اگر کت و شلوار شما دارای لکه های زیاد و قابل توجهی است، بهتر است آن را به خشکشویی بدهید، اما می توانید لکه های ریز و ساده را در خانه با یک لکه بر معمولی با کمک کمی آب و تمیز پاک کنید. حوله.

به جای اتو از بخارشوی استفاده کنید: کت و شلوار شما هر بار پس از پوشیدن چروک می شود و برخلاف لباس های دیگر، اتوکشی نه تنها چین و چروک ها را از بین نمی برد، بلکه با تغییر بافت پارچه، عمر پارچه را نیز کاهش می دهد. الیاف به جای اتو کردن کت و شلوار، می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

بخار شوربخرید. این دستگاه به سادگی کت و شلوار را تمیز کرده و چین و چروک های آن را از بین می برد.

از حمام بخار استفاده کنید. کت و شلوار چروک شده را در گوشه ای در حمام آویزان کنید و حمام کنید، بخار حمام تا حد زیادی چین و چروک ها را از بین می برد.

همچنین شما می توانید برای خرید کت تک زنانه ارزان : قیمت جدیدترین مدل های مجلسی و اسپرت به سایت شنل قشم مراجعه کنید.

اساسی | مراقبت

کت و شلوار را در کمد نگه دارید

از بند رخت عریض استفاده کنید: بند رخت های ارزان قیمت سیمی و پلاستیکی ممکن است برای بقیه لباس های شما کافی باشد، اما برای کت و شلوار مورد علاقه شما کافی نیست، زیرا ممکن است به پارچه کت و شلوار آسیب برساند و وزن کت و شلوار بیشتر باشد. در مقایسه با لباس های دیگر، شکل زیر آن تغییر کرده و باعث چروک شدن بیشتر می شود. برای نگهداری کت و شلوار در کمد بهتر است از چوب لباسی مرغوب مانند مدل های چوبی یا مدل های مخملی با عرض شانه های مناسب و هم اندازه مانتو استفاده کنید.

کت و شلوار را در یک کاور مخصوص قرار دهید: کت و شلوارها معمولا در روکش های پلاستیکی فروخته می شوند تا در راه خانه آسیب نبینند و برای مراقبت طولانی مدت مناسب نیستند. کت و شلوار شما باید در معرض جریان هوا باشد و فضای محدود بدون رطوبت و جریان هوا در داخل روکش پلاستیکی برای نگهداری کت و شلوار شما مناسب نیست و پس از مدتی باعث بوییدن لباس می شود. اما روکش های مخصوص کت و شلوار که قابلیت جریان هوا را دارند برای نگهداری طولانی مدت کت و شلوار شما مناسب هستند. کت و شلوار خود را در یک پوشش زیپ دار با طول مناسب قرار دهید و آن را در کمد آویزان کنید.

قبل از انبار کردن آن را خشکشویی کنید:  با شروع فصل تابستان، کت و شلوار معمولاً برای مدتی در کمد نگهداری می شود تا در فصل بعد دوباره استفاده شود. علاوه بر نکات ذکر شده در مورد نگهداری مناسب کت و شلوار در کمد، به این نکته توجه داشته باشید که قبل از انجام این کار باید کت و شلوار خود را تمیز نگه دارید و خشک کنید. اگر کت و شلوار کثیف شما برای چند ماه نگهداری شود، کثیفی، لکه ها و بوی بد آن ممکن است هرگز از بین نرود و مجبور شوید آن کت و شلوار را برای همیشه دور بیندازید. فراموش نکنید که در خشکشویی کت و شلوارها زیاده روی نکنید و این کار را حداکثر 4 بار در سال انجام دهید.

دکمه بازگشت به بالا