پایان تلخ شوخی با برد مراکش مقابل پرتغال/ دختر ۹ ساله قربانی هوادارن رونالدو شد

به گزارش شفاف، اشک کریستیانو رونالدو در قطر پس از حذف پرتغال مقابل مراکش در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 به شدت مورد توجه هواداران فوتبال در سراسر جهان قرار گرفت. برخی از جمله یک دختر 9 ساله مراکشی با رونالدو شوخی کردند و تصاویری از خود را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند. در این ویدئو این دختر به رونالدو مسخره می کند: “تیم ملی پرتغال الان در فرودگاه است. رونالدو کجاست؟ او در ماشینش گریه می کند. بیچاره رونالدو.”

چند روز پس از این اتفاق، مادر این دختر مجبور شد به دلیل آزار و اذیت و توهین شدید به دخترش، در شبکه های اجتماعی پست بگذارد و هواداران ستاره پرتغالی را به آرامش دعوت کند.

مادر دختر مرعشی با انتشار پستی در صفحه خود نوشت: من مادر دختری هستم که به خاطر ویدئوی کریستیانو رونالدو به شهرت رسید، حالا می خواهم بگویم دخترم با شرایط روحی بسیار سختی مواجه است. و وضعیت عاطفی، تا زمانی که این حملات، او از خوردن یا صحبت امتناع می کند، دخترم کریستیانو رونالدو به شما اطمینان می دهم که او قصد توهین به او را نداشت، زیرا او چیزی از فوتبال نمی دانست، او فقط آنچه را که در اطرافش شنیده بود تکرار می کرد.

پایان تلخ شوخی با برد مراکش مقابل پرتغال/ دختر 9 ساله طعمه هواداران رونالدو شد

او 9 ساله است و می خواست خوشحالی خود را ابراز کند، اما متاسفانه طعمه شبکه های اجتماعی شد. من از همه طرفداران کریستیانو رونالدو به خاطر اتفاقی که افتاده عذرخواهی می کنم، اما سلامت روان دخترم در خطر است. لطفا با ماجرا جوری رفتار کنید که او خواهر کوچک شماست و دخترم را ببخشید. “

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دکمه بازگشت به بالا