پدر شهیدان زائری به فرزندان شهیدش پیوست

پدر شهید زائری به جمع فرزندان شهید پیوست

علی اکبرزری پدر شهیدان ابراهیم و محمود به دو فرزند پسرش به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری مخبران از اردستان، علی اکبر زائری پس از سال ها به فرزندان شهیدش پیوست و صبح امروز با حضور علاقمندان و آشنایان و مردم روستای امیران تشییع شد.

فرزندان شهید این پدر ابراهیم و محمود زائری بودند که در اول مهرماه 1346 در روستای امیران از توابع شهرستان ژاور به دنیا آمدند. پدرش علی اکبر کشاورز و مادرش معصومه نام داشت و تا سطح دوم تحصیل کرد و پس از آن به عنوان پاسدار و در یگان تدارکات در جبهه انجام وظیفه کرد و بر اثر اصابت ترکش از ناحیه شکم مجروح شد. . ام رصاص عراق بر اثر عوارض ناشی از آن در تاریخ 16 آذر 1365 در بیمارستان گلستان اهواز درگذشت.

پیکر پاکش در گلزار شهدای روستای زادگاهش امیران به خاک سپرده شد.

یکی دیگر از شهدای این خانواده شهید بزرگوار ابراهیم زائری امیرانی است که در پانزدهم خرداد 1338 در روستای امیران از آثار لشکر زواره دیده به جهان گشود و تا پایان عمر تحصیل کرد و معلم بود. درجه و به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و در یازدهم آبان 1361 وارد عمل شد. محرم در عین خوش به شهادت رسید و پیکرش سالها در آن منطقه ماند و سرانجام در 23 مرداد ماه. در سال 1371 پس از تشییع در گلزار شهدای روستای زادگاهش امیران به خاک سپرده شد.

به همین مناسبت فرماندار اردستان با صدور پیامی تسلیت گفت:

متن تسلیت:

به نام خدا

ما برای خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم

پدران شهدا مظهر و سرچشمه همیشگی ایثار و فداکاری هستند و هیچ مقاله ای برای توضیح این صبر و فداکاری وجود ندارد، همه وجود پدر است، فرزند است و بیش از این پدری چون ابراهیم همه را می گذارد. صلابت و قدرت او در راه اسلام فداکاری کند و بار دیگر ملاقات کند و امروز وقت آن رسیده است که پدری که سالها صبورانه نظاره گر شادی در آغوش گرفتن فرزندان شهیدش است. مخلصانه و برای رضای حضرت حق سرمایه عزیز خود را فدای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی کرد. مدافع و حافظ نظام و میهن اسلامی خود باشیم.

خبر درگذشت مرحوم مگفور شادروان «حاج اکبر زائری» پدر معزز شهیدان ابراهیم و محمود زائری موجب تأثر و تأثر گردید.

لذا این مصیبت وارده را به عموم مردم شهرستان اردستان و بیت مطهرش تسلیت عرض نموده و برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت داریم.

فرماندار شهرستان اردستان – سید محمد هادی احمدی طبا

انتهای پیام/





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه 1 رای موافق و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا