پیروزی شاگردان ساپینتو برابر ذوب آهن و نزدیک شدن آبی ها به صدر جدول لیگ برتر سوژه رسانه های پرتغالی شد.

به گزارش شفاف، تیم فوتبال استقلال روز گذشته توانست با یک گل از سد ذوب آهن عبور کند. اشتباه محمد قریشی در ثانیه های پایانی نتیجه این دیدار را به سود آبی های پایتخت تغییر داد که باعث تساوی آنها با پرسپولیس شد. اما دیروز برتری استقلال در رسانه های پرتغالی بازتاب داشت. با حضور ساپینتو روی نیمکت این تیم، روزنامه های اصلی پرتغال پیگیر نتایج آبی هستند و به همین دلیل دو نشریه اصلی پرتغالی ابولا و اوجوگو به این موضوع اشاره کردند.

برد استقلال و نزدیک شدن به صدر جدول، بحث رسانه های پرتغالی شد

روزنامه اوجوگو با تیتر «استیکلال ساپینتو برد و به پرسپولیس رسید» نوشت: شاگردان سرمربی پرتغالی با نتیجه یک بر صفر ذوب آهن را شکست دادند. استقلال با هدایت ریکاردو ساپینتو روز جمعه این هفته با نتیجه یک بر صفر بر جوب آهن پیروز شد و در صدر جدول لیگ ایران به پرسپولیس رسید. گل به خودی قریشی در دقیقه 90 پیروزی را برای سرمربی پرتغالی دیکته کرد که با ابراز تاسف از دو پنالتی تیمش، فصل دیگری از رابطه سخت استقلال با داوران را رقم زد.

برد استقلال و نزدیک شدن به صدر جدول، بحث رسانه های پرتغالی شد

روزنامه ابولا از بازگشت قهرمان جام جهانی فوتبال ایران در مسیر موفقیت خبر داد و تیتر “بازگشت استکلال ساپینتو به مسیرهای پیروزی و تساوی با لیدر” را برای خبر خود انتخاب کرد. ابولا در ادامه نوشت: استقلال با هدایت ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی روز جمعه این هفته در دیدار رفت دور نهم لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه یک بر صفر جوب آهن را شکست داد و مقابل پرسپولیس در صدر قرار گرفت. موقعیت ها هر دو تیم 18 امتیاز دارند.

تیم تهرانی پایتخت این کشور خاورمیانه پس از تساوی 1-1 در خانه مقابل فولاد در دور قبل، با گل دقیقه 90 به پیروزی های خود ادامه داد. تنها گل این بازی را محمد قریشی در این سفر دشوار به اصفهان، سومین شهر بزرگ ایران در 440 کیلومتری پایتخت به ثمر رساند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دکمه بازگشت به بالا