پیشنهاد به خانواده ها برای درآمدزایی در روزهای کرونا

خانواده | درآمد

یکی از کارگران کارگر برای افزایش معیشت و افزایش درآمد خانوار پیشنهاد راه اندازی مشاغل کوچک و مشاغل مستقر در خانه در روزهای کرون را داده است.

هادی ابوی در مصاحبه با مخبران در مورد ارزیابی مشاغلی که می توانند در طول کرونا راه اندازی شوند ، گفت: بسیاری از مشاغل به دلیل انتشار ویروس کرونا و ادامه آن آسیب دیده اند. بیشتر مشاغل بخش خدمات ، کارگران فصلی و ساختمانی ، کارگران روزانه ، کارگران خدمات و کارگاه های کوچک به شدت از کرونا رنج می برند و بسیاری از این مشاغل آزاد هستند اما هنوز بسته یا راکد هستند. .

6 ماه پس از ظهور اثرات و اثرات بیماری کرونا

وی ادامه داد: آثار و اثرات کرونا 6 ماه بعد خود را نشان می دهد و خانواده ها می توانند با پس انداز و حداقل دستمزدی که در این مدت داشته اند زندگی کنند ، اما اکنون باید برای حفظ قدرت خرید اقشار کم درآمد و اقشار آسیب پذیر چاره ای بیندیشند. او فکر کرد چون هزینه ها کم نبود اما پایدار بود.

به منظور کسب درآمد هر چه بیشتر و تحکیم قدرت خرید ، این فعال کارگری به خانواده ها دستور داد مشاغل کوچک و مشاغل مستقر در خانه را راه اندازی کنند.

با گسترش مشاغل مستقر در خانه ، خانواده های بیشتری ایجاد کنید

ابو گفت: اگر ما فرهنگ سازی كنیم و به آنها در زمینه راه اندازی مشاغل خانگی و مشاغل كوچك آموزش دهیم ، بسیاری از خانواده ها درآمد کسب می كنند و به بهبود شرایط زندگی آنها كمك می كنند و محصولات خانگی در بازار فروخته می شود. و مردم از آن بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: در شرایطی که با کرونا و بسیاری از مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنیم ، باید به وضعیت زندگی خانواده های کارگر و اقشار ضعیف و محروم بپردازیم و خوشبختانه در روزهای تاج ، کارخانه های تولیدی توانستند محصولات تولیدی را بفروشند و مورد استفاده قرار دهند. بومیان زنده مانده و کارگران آنها بیکار نبودند ، اما واحدهایی که مجبور به تعطیلی شدند اکثراً بیکار بودند و امرار معاش خود را از دست دادند.

با یارانه کالا از خانواده های فقیر و کم درآمد حمایت کنید

وی گفت: “اقتصاد مقاومتی به این معنا نیست که ما مخالف هستیم و چیزی نمی خوریم ، بلکه باید در برابر شرایط سخت بایستیم و کالاهای داخلی خود را تولید کنیم.”

ابو اضافه کرد: “زمانی تأکید کردیم که نیاز به تغییر کوپن های الکترونیکی برای کمک به خانواده های کارگر وجود دارد و امیدواریم با برنامه ای برای تهیه کالاها و یارانه کالاها در مجلس ، شرایط زندگی خانواده های فقیر و کم درآمد بهبود یابد و بخشی از هزینه های زندگی آنها جبران شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا