چرا بازاریابی با تبلیغات از طریق ابزار چاپی؟

با اینکه با توسعه فضای مجازی روش‌های متنوعی برای بازاریابی و تبلیغات ایجاد شده، اما هنوز هم تبلیغات با ابزار چاپی طرفداران بسیاری دارد. اکثر صاحبان مشاغل ترجیح می‌دهند از این روش‌های آشنا برای ارتباط با مشتری استفاده کنند. مشتریان هم به برندهایی که تبلیغات فیزیکی مانند کاتالوگ و کارت ویزیت استفاده می‌کنند، احساس بهتری دارند، بیشتر اعتماد می‌کنند و با احتمال بالاتری خرید خواهند کرد.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که مشتریان احتمالی شما هرروز تبلیغات بسیاری را می‌بینند، به همین دلیل تبلیغات شما یا باید خلاقانه باشد یا باید نیاز مشتری را هدف قرار بدهد تا توجه او را جلب کند. مجموعه فرتاک با سابقه زیادی که در زمینه تبلیغات چاپی دارد، نیاز کسب و کارها را در این زمینه برآورده می‌کند. شما با چاپ فرتاک ( https://www.chapfartak.com ) می‌توانید تبلیغاتی داشته باشید که برای نیاز و ذهن مخاطبانتان ساخته شده‌اند و بیشترین بازدهی را به شما ارائه می‌دهند. در ادامه توضیحات بیشتری درباره فعالیت‌های این سازمان تبلیغاتی ارائه می‌دهیم.

انواع تبلیغات از لحاظ محتوا | انواع تبلیغات خلاقانه

محاسن انجام تبلیغات با ابزارهای چاپ

صاحبان مشاغل می‌دانند که اولین قدم برای داشتن بازار خوب، تولید یک محصول باکیفیت است و روش معرفی محصول به مشتری قدم بعدی رونق کسب و کار است. اگر در جای درست از بازاریابی با تبلیغات چاپی استفاده کنید، مزایای بیشتری نسبت به سایر روش‌ها به دست خواهید آورد. در ادامه به بعضی از مهم‌ترین مزایای این تبلیغات اشاره می‌کنیم.

  • این تبلیغات پاک نمی‌شوند و اگر مشتریان آن‌ها را نگهداری کنند، مثل داده‌های دیجیتال در بین انبوه تبلیغات گم نخواهند شد. ماندگاری طولانی باعث شده بسیاری از افراد از محصولات مانند کاتالوگ برای معرفی محصولاتشان استفاده کنند.
  • مشتریان با ابزارهای چاپی به راحتی می‌توانند محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کنند و در جریان تمام تولیدات یک برند قرار داشته باشند.
  • این محصولات را می‌توان در تیراژ بالا چاپ کرد و به صورت هدفمند در اختیار مشتریان قرار داد.
  • تبلیغات چاپی نسبت به سایر انواع تبلیغات هزینه مناسب‌تری دارند.
  • وقتی ابزارهای چاپی را برای تبلیغات استفاده می‌کنید، می‌توانید به صورت هم‌زمان چند محصول را برای برندتان انتخاب کنید و تأثیر تبلیغاتتان را افزایش بدهید.

موارد بالا، مزیت‌های عمومی تبلیغات چاپی هستند. هر کسب و کار با این روش می‌تواند منافع منحصر به خودش را هم داشته باشد. به عنوان مثال بسیاری از برندها با شرکت در نمایشگاه و ارائه بروشور و کاتالوگ به مشتریان، حجم فروششان را افزایش می‌دهند.

خدمات فرتاک برای بازاریابی و تبلیغات با ابزارهای چاپی

تنوع روش‌های تبلیغ به وسیله ابزار چاپ زیاد استو فرتاک نیز خدمات متنوعی در این زمینه ارائه می‌دهد. شما می‌توانید تبلیغات مورد نیازتان را به مجموعه ما سفارش بدهید یا اگر هنوز نمی‌دانید کدام ابزار برای اهداف شما مناسب‌تر است، با کارشناسان ما تماس بگیرید. آن‌ها به صورت کامل شما را راهنمایی می‌کنند.

در ادامه برای آشنایی بیشتر با صنعت چاپ در تبلیغات، توضیحاتی درباره خدمات ارائه شده در فرتاک ارائه خواهیم داد.

انواع تبلیغات از لحاظ محتوا | انواع تبلیغات خلاقانه

چاپ لیبل

لیبل‌ها برچسب‌هایی هستند که روی بسته‌بندی محصولات می‌چسبند و ویژگی‌های آن‌ها را معرفی می‌کنند. لیبل‌ها انواع مختلفی دارند که در ادامه آن‌ها را نام می‌بریم:

  • لیبل کاغذی
  • لیبل متالایز
  • لیبل پی‌وی‌سی
  • لیبل شیشه‌ای

شما با چسباندن لیبل روی محصولات، هم برندتان را در ذهن مشتری ثبت می‌کنید و هم می‌توانید اطلاعات محصول را در اختیار او قرار بدهید.

چاپ کاتالوگ

کاتالوگ‌ در شرکت فرتاک یکی از موثرترین ابزار در معرفی محصولات به مشتریان است. این ابزار برای معرفی محصولات مختلف در حوزه‌های گوناگونی مانند صنعتی، بهداشتی، آرایشی، غذایی و الکترونیکی را کاربرد دارد.

کاتالوگ‌ها دفترچه‌ای هستند که به صورت دو لت یا بیشتر چاپ می‌شوند. در این دفترچه‌ها، اطلاعاتی درباره شرکت و محصولات ارائه می‌شود و مشتریان با مطالعه آن، با محصولاتتان آشنا می‌شوند. در نتیجه راحت‌تر برای خرید تصمیم می‌گیرند.

چاپ ساک دستی

فرتاک با چاپ ساک دستی با لوگوی برند بهترین انتخاب برای فروشگاه‌هاست. هر بار که ساک دستی در معرض دید مصرف‌کننده، قرار می‌گیرد، برند شما در ذهن او تداعی می‌شود. این محصول ابزاری است که بعدا هم قابل استفاده خواهد بود. در نتیجه ممکن است مشتری آن را به مکان‌های مختلفی ببرد و افراد دیگر هم به صورت غیرمستقیم با برند شما آشنا شوند.

چاپ فولدر

فولدرهای تبلیغاتی در سازمان‌های اداری و شرکت‌ها، روش لوکسی برای تبلیغات و برندسازی محسوب می‌شود. در فولدرها می‌توانید سایر انواع تبلیغات چاپی خود مانند بروشور، کارت ویزیت و حتی سی‌دی یا دی‌وی‌دی‌های حاوی اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مشتریان قرار بدهید. این ابزار بیشتر برای زمانی که قصد شرکت در یک نمایشگاه دارید، کاربردی است.

چاپ پوستر

پوسترهای هم برای اطاع‌رسانی رویدادهای خاص کسب و کار کاربرد دارند و هم برای برندسازی مورد استفاده قرار می‌گیرند. وقتی رویدادی را اطلاع‌رسانی می‌کنید، مشتریان احتمالی در آن شرکت می‌کنند و شما را به اهدافی که از برگزاری رویداد دارید، می‌رسانند. اگر هم برای برندینگ از این محصول استفاده می‌کنید، به طرح گرافیکی خلاقانه‌ای نیاز خواهید داشت که ذهن مخاطب را دیگر کند و پیام مورد نظرتان را به او برساند. کارشناس‌های گرافیک و تبلیغات در فرتاک، امکان طراحی پوستر با هر دو هدف را دارند.

استند تبلیغاتی

استندها هم از محصولاتی هستند که در زمان برگزاری نمایشگاه یا رویداد کاربرد دارند. البته بعضی از کسب و کارها در محیط شرکتشان هم استند تبلیغاتی می‌گذارند تا افرادی که وارد مجموعه می‌شوند، با شرکت یا خدمات خاص آن‌ها آشنا شوند.

استندهای تبلیغاتی در انواع مختلف رول آپ و پاپ آپ، چاپ می‌شوند. این استندها قابلیت رول شدن و جای گرفتن در یک ساک کوچک را دارند و قابل حمل هستند.

چاپ دفترچه یادداشت

دفترچه یادداشت علیرغم ظاهر کوچکی که دارد، وسیله‌ای پرکاربرد در مشاغل مختلف است. زیرا تمام یادداشت‌های روزانه مربوط به انجام کارها در آن صورت می‌گیرد تا کاری جا نماند. دفترچه یادداشت‌های چاپ فرتاک وسیله مناسبی برای نوشتن کارهای کوچک روزمره است.

سایر ابزارهای تبلیغاتی فرتاک

فرتاک چاپخانه‌ای است که خدمات چاپ دیجیتال و آفست را ارائه می‌دهد. آنچه در قسمت‌های قبل توضیح دادیم‌، تعدادی از محصولات این مجموعه بود. شما می‌توانید محصولات زیر را هم به فرتاک سفارش بدهید و از آن‌ها برای برندسازی و تبلیغات استفاده کنید: در اینجا می توانید با برخی از خدمات ما آشنا شوید

  • سربرگ و پاکت
  • فاکتور
  • انواع دفترچه یادداشت
  • جای کاغذ یادداشت
  • میز کانتر
  • زونکن و کلاسور

روش ثبت سفارش در فرتاک

ما هم‌اکنون آماده همکاری با شما هستیم. برای ثبت سفارش وارد سایت فرتاک شوید، محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید. بعد از مشخص کردن جزئیات مورد نظر شما، پیش‌فاکتور صادر می‌شود و ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای ثبت نهایی سفارش با شما تماس می‌گیریم. بعد از عقد قرارداد، اگر فایل تبلیغات را خودتان آماده کرده باشید، می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی مختلف برای ما ارسال کنید. سفارش شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده می‌شود و برای شما ارسال خواهد شد. خدمات چاپ فرتاک در تهران ارائه می‌شود، اما امکان ارسال تمام محصولات به سراسر کشور وجود دارد.

دکمه بازگشت به بالا