کارخانه‌های استان تهران در ایام کرونا با حضور پررنگ بسیج حتی یک روز هم تعطیل نشد

تهران

مخبران/ تهران رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان تهران با اشاره به نقش‌های متفاوت بسیج گفت: کارخانه‌های استان تهران با حضور بسیجیان یک روز تعطیل نشدند.

سرهنگ مهدی علمدار شامگاه شنبه یکم اردیبهشت ماه در حاشیه همایش تجلیل از خانواده ها و کارگران نمونه بازرگانان و مدیران و شهدای بسیج تهران را به تمامی کارگران و بازرگانان استان تهران تبریک گفت. هفته بسیج گفت: 5 تا 11 اردیبهشت ماه به روز کارگر اختصاص دارد و این هفته از کارآفرینان، مدیران و کارخانجات نمونه با BCGها و همه کسانی که به نحوی به حل مسائل و مشکلات تولید و کارگری کمک می کنند، تجلیل می شود.

وی با بیان اینکه 150 برنامه در هفته کارگر پیش بینی شده است، گفت: این برنامه ها شامل چند برنامه مهم از جمله تجلیل از خانواده های معزز شهدا، بوی تعفن شهدا، 1401 و معرفی شاخص کار امروز است. همایش تجلیل از کارآفرینان، مدیران، خانواده های شهدا و کارگران نمونه ای از بسیج است.

فرمانده بسیج کارخانجات بسیج استان تهران با بیان اینکه همواره نقش های متفاوتی وجود داشته است، گفت: در کنار فعالیت های صورت گرفته در پرونده کرونا در دوران انقلاب و قبل از انقلاب، بسیج کارخانه ها به طور همزمان چند نقش را ایفا کردند. اولین موضوع ضدعفونی مجموعه و تجهیزات شرکت و ورود سیستم های نظارت بر سلامت کارکنان و کارگران برای تهیه بسته های کمک وفاداری در سطح کارگر و خارج از مجموعه است.

الندر تاکید کرد: در حوزه کرونا گروه های جهادی نقش بسزایی در ضدعفونی شهرک های صنعتی ساخته شده در مجموعه بسیج کارگری داشته اند و دستاورد بزرگ دیگری است که رسانه ها نیز به آن توجه چندانی نکرده اند. تمام محدودیت‌های کرونا که در کشور وجود دارد، اما کارخانه‌های عظیمی که محصولات اصلی و استراتژیک کشور را تولید می‌کنند، با تلاش یک مدیر کارآمد، یک روز هم تعطیل نشدند.

وی گفت: امسال به دلیل ماه مبارک رمضان از کمک های مومنان برخورداریم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا