علمی و پزشکی

کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا در دنیا

نیوز’نیوزنیوز:

به گفته یک مقام سازمان بهداشت جهانی ، تعداد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در سراسر جهان کاهش یافته است.

هانس هنری كلاف ، مدیر منطقه ای WHO در اروپا ، این موضوع را در مصاحبه با Itar-Tas مطرح كرد.

وی گفت: “تعداد موارد در حال افزایش است ، اما تعداد كشته ها كمتر است ، تعداد كمتری در بیمارستان بستری می شوند و افراد كمتری به بخش مراقبت های ویژه مراجعه می كنند.”

هانس هنری کلاف گفت که خیلی زود است که این مسئله با جهش ژنی مرتبط شود. وی گفت: “یك دلیل این است كه افراد مسن بیش از هر زمان دیگری می دانند كه چگونه از خود محافظت كنند و دولت ها نیز بهتر می دانند چه اقدامی انجام دهند.”

وی گفت: “در بسیاری از کشورهای سازمان ملل وضعیت سالمندان فاجعه بار بوده است.” “البته ، این روند ممکن است در زمستان دوباره تغییر کند.”

تاج جدید یکی از هفت ویروس موجود در تاج است که باعث بیماری در انسان می شود. این چهار ویروس باعث سرماخوردگی مشترک می شوند و سه مورد دیگر باعث بیماری های شدید تنفسی می شوند که در بعضی موارد باعث مرگ می شوند.

سازمان بهداشت جهانی پس از ابتلا به بیش از 121000 نفر در سراسر جهان ، این بیماری را “اپیدمی جهانی” اعلام کرده است.

طبق آمارهای اخیر دانشگاه جان هاپکینز ، حداقل 32،994،213 نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد 996،682 مرده و حداقل 22،850،358 مرده اند. بهبود یافته

ایالات متحده هنوز بیشترین تعداد بازپرس و بزه دیده در جهان را دارد ، هند شامل 5،992،532 مورد و 94،503 مورد مرگ و برزیل با 4،732،309 مورد است. در جهان 141،741 مورد کشته رخ داده است ، دوم و سوم در بیمارانی که بیشترین تعداد Covid-19 را دارند.

دکمه بازگشت به بالا