کدام مقامات مجاز به عبور از خط ویژه هستند؟

رئیس پلیس راهور ناجا تأکید کرد: همه نمایندگان مجلس اجازه سفر با مسیر ویژه را ندارند.

به گزارش مخبران ، سردار سید کمال هادیان فر ظهر امروز در نشست خبری خود درباره نحوه صدور مجوزهای ترافیکی در مسیرهای ویژه گفت: مسیرهای ویژه در شورای امنیت ملی است و لیستی از موقعیت ها و مسئولیت ها و یک طبقه بندی وجود دارد که بر اساس آن مسیرها به سفرهای خاص اختصاص داده شده اند. پلیس براساس این لیست مجوزها را صادر می کند.

وی با تأکید بر اینکه مجوزهای هولوگرام فقط معتبر است خاطرنشان کرد: پلیس راهور تنها مرجع صدور مجوزهای راهنمایی و رانندگی است و مسئولیت آن سالانه توسط شورای امنیت ملی تعیین می شود.

وی در پاسخ به این سال که آیا همه اعضای پارلمان می توانند از طریق مسیر خاصی تردد کنند ، گفت: “اعضای پارلمان در این لیست نیستند و فقط رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور هستند و من به خاطر می آورم که روسای کمیسیون های مختلف مجوز ترافیک و اجازه حمل و نقل را دارند. “هیچ مسیر خاصی برای همه نمایندگان وجود ندارد.

وی در پاسخ به س anotherال دیگر مخبران مبنی بر اینکه آیا به شخص یا اتومبیل وی مجوز تردد صادر شده است گفت: ما چیزی به نام شخص نداریم اما خودرو توسط شخصی که مسئول ماشین است مجوز دارد.

در مورد پلاک های آسیب دیده ، هادیان فر گفت: در مورد پلاک های خراب ، شخص دیگری با تعویض پلاک مجازات نمی شود ، زیرا مجازات خودرویی که پلاک آن نصب شده است ، علاوه بر شماره پلاک ، مجازات می شود. . به همین منظور ، پلیس یک راهرو رباط هوشمند رایانه ای طراحی کرده است که می تواند هر یک از این موارد را در خود جای دهد. سازگار و تشخیص

وی در مورد ثبت اسناد خودرو در دفاتر اسناد رسمی گفت: “قانون در این زمینه روشن است و همانطور که پلیس بارها اعلام کرده است ، سند پلیس سندی رسمی است و هیچ مرجعی نمی تواند بیش از یک سند ارائه دهد. به همین دلیل است که قانون افراد را ملزم به انتقال اتومبیل خود می کند. آنها موظف به رفتن هستند ، اما ثبت نام در دفاتر اجباری نیست و اختیاری است.

وی در پاسخ به سوالی درباره اظهارات ضد و نقیض در مورد ممنوعیت سفر و افزایش تعداد موارد و مرگ و میر پس از ممنوعیت سفر در نائوروج ، گفت: “ما با این موضوع موافقیم و اتفاقاً من و معاون وزیر در جلسه شرکت کردیم. با این حال ، در نهایت ، ما مصوبات ستاد ملی کرونا را اجرا کردیم و در تمام مصاحبه های ما تأکید کردیم که مردم باید دور بمانند ، اما حدود 92٪ از شهرهای ما در سفر و بیش از 89٪ در ترافیک آزاد هستند.

وی ادامه داد: ما در چهار جاده شمالی محدودیت هایی وضع کرده ایم و قطعاً اگر این محدودیت اعمال شود ، بیماری تا این حد افزایش نمی یابد ، اما همانطور که گفتم ، سرانجام مصوبات ستاد ملی تاج را به تصویب رساندیم.

وی برای محاسبه سرعت متوسط ​​، از طرح دیگری برای پلیس خبر داد و گفت: از ابتدای امسال این طرح اجرا شده و فاز اول آن در محور تهران-كوم-اصفهان و بالعکس و تهران- اجرا شده است. محور کراز – قزوین – جانجان و بالعکس. بر این اساس ، ماشین و زمان عبور آن در مقابل دوربین اول ثبت می شود و این فاصله با توجه به سرعت متوسط ​​مجاز به حرکت به دوربین بعدی محاسبه می شود. به عنوان مثال ، اگر فاصله بین دو دوربین 10 کیلومتر باشد ، یک ماشین در نهایت هشت خواهد بود. طبق ثبت سرعت جاده ، دقیقه باید از دوربین اول به دوربین دوم برود. اگر این زمان کوتاه باشد ، به این معنی است که راننده سریعتر از میانگین مجاز در جاده سفر کرده است. ممکن است راننده در مقابل دو دوربین کند باشد ، اما با محاسبه سرعت متوسط ​​، مشخص شد که سرعت وی بی دلیل است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا