کدام واحدهای صنفی می‌توانند فعالیت شبانه‌روزی داشته باشند؟

زمان و نحوه فعالیت واحدهای صنفی در شهر تهران مشروط است از جمله انجام فعالیت در یک ساعت معین، ضمناً برخی از واحدها به شرح معاونت نظارت بر فضاهای پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، ممکن است با چند شرایط به صورت شبانه روزی فعالیت کنند.

سرهنگ نادر مرادی در گفت وگو با مخبران اظهار نظر در ساعات کار از اتحادیه های کارگری در تهران، گفت: ک ر ر ر ر ر ر ر ر ಕೆಲಸದ ಕೆಲಸದ ಕೆಲಸದ ಕೆಲಸದ ಕೆಲಸದ ಕೆಲಸದ ಕೆಲಸದ ر ಕೆಲಸದ ر ر ر ر ر ر ر ر ر ‘ساعت. البته برای همه واحدهای صنفی اینطور نیست و مثلا ساعت کاری واحد مثل طلافروشی و … متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی می توان گفت که همه واحدهای صنفی باید در مورد رویه خاموشی بحث کنند.

وی با بیان اینکه این ساعات فعالیت در شهر تهران شهروندان و ساکنان را با مشکل مواجه می کند گفت: بنابراین پلیس بر اساس قوانین موجود از طریق این واحدها عمل می کند.

معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ درباره اینکه واحد اتحادیه می تواند برای فعالیت شبانه روزی مجوز بگیرد، به مخبران گفت: این امکان برای همه واحدهای صنفی وجود ندارد و فقط برای داروخانه های شبانه روزی، سوپرمارکت ها، تعویض روغنی ها و واحدهای صنفی امکان پذیر نیست. فروشگاه های مواد غذایی ممکن است چنین مجوزی را دریافت کنند.

مرادی در خصوص شرایط اخذ مجوز نیز گفت: صاحبان و مدیران این صنوف باید درخواست خود را به اتحادیه ارائه کنند و پس از تایید، نامه ای به پلیس محل ارسال می شود و پس از آن همکارانم در مورد این موضوع بحث خواهند کرد. مشکل با پلیس محلی با توجه به رعایت قوانین امنیتی و انتظامی و تاییدیه های لازم، این نهادهای صنفی مجاز به فعالیت شبانه روزی خواهند بود.

مثلاً پرسید آیا کافی شاپ می تواند چنین مجوزی بگیرد؟ وی گفت: از اتحادیه هایی که نام بردم تنها چهار اتحادیه می توانند در تهران چنین مجوزی بگیرند و دلیل آن نیز ضروری بودن چنین مشاغلی است. در سایر موارد ساعات فعالیت مجاز کلاس ها رعایت شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا