گیتی‌پسند به فکر انتقام از سن‌ایچ در لیگ برتر فوتسال

لیگ برتر

بعد از مسابقات لیگ برتر فوتسال ، عصر امروز (چهارشنبه) در هفته چهارم دور دوم این رقابت ها سه مسابقه برگزار می شود.

به گزارش مخبران ، هفته چهارم مرحله دوم لیگ برتر فوتسال عصر چهارشنبه (7 فروردین) در شهرهای تبریز ، مشهد و اصفهان برگزار می شود.

در مسابقه برجسته این هفته ، گیتیپاسند میزبان سانه ساوه است. گیتی پسند که در مسابقه قبلی مربیان زیادی نداشته و به دلیل کرونا با بازیکنان محروم و مصدوم زیادی بازی کرده است ، موافقت کرد که مقابل فرش آرا به تساوی برسد تا امیدهایش برای مدتی زنده بماند ، اما وقتی آنها شمسایی و دانش آموزان تصمیم می گیرند در برابر Senachius پیروز شوند. رهبر فعلی لیگ قبلاً سابقه شکست گیتی پسند در اصفهان را دارد.

فرش آرای مشهد در این مرحله تنها برنده نبود که میزبان Crop Alwand بود. شاگردان مجید مرتضی در مقابل تیم رضا لاک پیروز شدند تا امیدهای قهرمانی خود را زنده نگه دارند. با شکست مقاومت ، خرس ها اکنون شرایط بهتری را در جدول پیدا کرده اند و می توانند با شکست فرش ها عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

در دیدار نهایی امروز مس سونگون البرز میزبان مقاومت خواهد بود. پس از پیروزی تماشایی برابر فرش آرا ، مقاومت نتوانست به شرایط ایده آل بازگردد ، اما کسب امتیاز در تبریز بهترین نتیجه برای تیم بود. با این حال ، Mess باید در این مسابقه خانگی پیروز شود تا روند خود را ادامه دهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا