استان ها

آخرین آمار کرونایی‌ها در مناطق تحت‌پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان

مخبران/ سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از ثبت نام 21 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در بیمارستان های سراسر این دانشگاه در 24 ساعت گذشته خبر داد.

دکتر در مصاحبه با خبرنگاران نوید دانایی گفت: از زمان شروع همه‌گیری در شش شهرستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان، تعداد کل بیماران بستری و سرپایی کووید-19 از 46 هزار و 307 نفر گذشت.

وی با اشاره به آمار اخیر شیوع ویروس کرونا در سطح دانشگاه‌ها گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 46 هزار و 307 مورد مثبت بیماری عروق ویروس کرونا قلب بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR شناسایی شده است. از دانشگاه علوم پزشکی سمنان.

عضو هیأت علمی دانشکده علوم پزشکی سمنان بیان کرد: طی 24 ساعت گذشته و 12 تا 14 آبان، 21 بیمار جدید مثبت کووید 19 بر اساس معیارهای تشخیصی قطعی در دانشگاه و مرکز درمانی پذیرش شدند. مراکز: تعداد کل بیماران بستری شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه از زمان شیوع ویروس کرونا به ۱۰۱۸۳ نفر رسیده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا استان افزود: همچنین در همین مدت 36 هزار و 124 بیمار سرپایی در استان شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به تلاش‌های کادر درمانی در کمتر از دو سال، ادامه داد: خوشبختانه مجموع بیماران بهبودی و ترخیصی بیماران کووید 19 از ابتدای امسال به 9 هزار و 22 نفر رسیده است. بیماری در بیمارستان ها.»

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا