حوادث

آخرین وضعیت ترافیکی بزرگراه‌های منتهی به حرم امام خمینی(ره)

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درمورد آخرین وضعیت ترافیکی بزرگراه‌های منتهی به حرم مطهر توضیح داد.

به گزارش مخبران، سرهنگ مومنی ضمن تسلیت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، درمورد آخرین وضعیت ترافیکی، اظهار کرد: از ساعت ۱۳ روز گذشته همکاران در اطراف حرم مطهر و بزرگراه‌های منتهی به حرم مطهر جهت خدمت رسانی به زائران مستقر شدند. از ساعت ۲۲ شب گذشته محدودیت‌های تردد در اطراف حرم مطهر اعمال شد.

به گفته وی، مسیر جنوب به شمال آزادراه قم -تهران از پل حسن‌آباد، بلوار علامه عسگری و همچنین شمال به جنوب بزرگراه شهید هاشمی از پل آزادگان، محدودیت‌های ترافیکی برقرار شد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک راهور تهران بزرگ ادامه داد: همچنین از توقف در اطراف حرم مطهر جلوگیری شد. پس از آن، کاروان‌های زائران حرم مطهر از استانهای مختلف و  وسایل نقلیه آنها به پارکینگ‌های از پیش تعیین شده هدایت شدند. همکاران در داخل پارکینگ‌ها وسایل نقلیه را به نحوی چینش کردند که هنگام خروج بتوانند به راحتی خارج شوند تا ترافیک خروج را نیز کنترل کنیم.

سرهنگ مومنی با بیان اینکه ساعاتی دیگر این مراسم به اتمام می‌رسد، به دلیل کثرت جمعیت زائران، از آنها خواست تا هنگام خروج و به ویژه هنگامی که عرض معابر را طی می‌کنند، دقت کنند و اگر به صورت پیاده هستند نیز برای عبور از عرض معابر بزرگراه‌ها دقت کنند.

وی یادآور شد: خودروهای امدادی که در این محدوده در حال تردد هستند، توجه ویژه به تردد عابران پیاده داشته باشند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک راهور تهران بزرگ با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات تصریح کرد: رانندگانی که از استانهای دیگر به سمت تهران آمده‌اند استراحت کافی داشته باشند و پس از آن اقدام به رانندگی کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا