اقتصادی

آخرین وضعیت محورهای شمالی با بارش برف و باران

بر اساس گزارش اخیر مرکز نگهداری راه های کشور، هم اکنون در محورهای شمالی ترافیک سنگین همراه با بارش برف و باران وجود دارد.

بر اساس گزارش اخیر مرکز نگهداری راه های کشور، ایساس هم اکنون در محور چلاس، مسیر جنوب به شمال، بیلکون به مرز آدران و منطقه نسا و مسیر شمال به جنوب، مرز مرجان آباد به میانک و تونل کندوان دارای ترافیک سنگین است. مناطق و سد امیرکبیر وجود دارد. از سوی دیگر در محور حرج (مسیر رفت و برگشت) و مسیر آبعلی و آزادراه پردیس – تهران، رودهن و پردیس ازدحام شدید گزارش شده است. اما در حال حاضر در آزادراه خزوین – رشت در محور فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و مسیر رفت و برگشت ترافیک روانی وجود دارد.

براساس گزارش اخیر مرکز نگهداری راه های کشور، در محورهای شمالی از جمله چلاس، هراز، آزادراه تهران – شمال و آزادراه کوازوین – رشت همراه با محور فیروزکوه بارش برف و باران گزارش شده است.

محورهای ترافیکی غیر از آزادراه کواجوین کرج، محدوده پایانه شهید کلانتری و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک و آزادراه کرج – کازوین، محدوده پایانه شهید کلانتری با تردد شدید در اصفهان، البرز بارش برف و باران و باران گزارش شده است. ، تهران، زنجان، خزوین، لرستان، مازندران، مرکزی، چهارمحال بختیاری، کردستان و بخش هایی از همدان گیلان، گلستان و کرمانشاه.

۱۰ محور شریانی، غیر شریانی و محدود فصلی ممکن است دهگلان – حسین آباد، ریگان – ایرانشهر، میل نادر – سفید آبه، گنجنامه – تویسرکان، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، پونل – خلخال، وجاخال باشد. – بالده، هشتگرد – طالقان و لاسیم – ارزموند اشاره می کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا