ورزشی

آدم‌های کوچک درباره استقلال صحبت نکنند/ نگران آینده تیم هستم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محمد نوازی استقلال در گفتگو با خبرنگار آنلاین در مورد شرایطی که امروزه با آن روبرو است ، اظهار داشت: آبی پوشان از لیگ قهرمانان حذف شدند و نمی توانند ادامه دهند. متأسفانه او الهلال را آنقدر در فضای مجازی بزرگ کرد که بازیکنان ما را برای این مسابقه تحت فشار قرار داد.

وی ادامه داد: ما عملکرد بهتری نسبت به قبل داشته ایم. تغییرات زیادی در استقلال ایجاد شده است. برخی از بازیکنان اصلی تیم را ترک کرده اند و بازیکنان جوان تجربه کمی دارند و عدم هماهنگی با سایر بازیکنان. ، روزی که او ضربه را زد دروازه ، گلر الهلال به عنوان یکی از بازیکنان شناخته شد.

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال افزود: استفاده از جوانان خوب است زیرا آنها آینده فوتبال ایران را رقم می زنند ، اما آنها باید از بازیکنان باتجربه تری در این بازی سرنوشت ساز استفاده کنند. بازیکنان داخل زمین تحت فشار نبودند و می توانستند تأثیر زیادی در این بازی بگذارند ، اما برای استقلال لیگ قهرمانان به پایان رسیده است و اکنون این تیم باید آماده شروع لیگ برتر ، جام حذفی و فصل جدید در لیگ قهرمانان آینده کند است.

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال گفت: برخی بازیکنان از کیفیت استقلال برخوردار نیستند. دو میلیارد بازیکن بی ارزش هشت میلیارد قرارداد منقضی می کند. اگر بتوانیم بازیکنان با ارزش بالا را از نظر کیفیت جذب کنیم ، مطمئناً می توانیم موفق شویم ، اما به طور کلی باید نظارت بر قراردادها وجود داشته باشد تا بازیکنان بی کیفیتی که اندازه تیم استقلال نیستند وارد بازی نشوند.

نوازی تاکید کرد: در زمان انتقال ، فرهاد مجیدی دست به کار شد و بازیکن جذب کرد؛ در حالی که مسئولان انتقال باید این کار را انجام دهند ، استقلال فرهاد آنقدر سازماندهی نشده است که خودش مسائل مجیدی را دنبال کند. برخی از آقایان مفتخر هستند که یک پیراهن جدید گرفته و با یک بازیکن جدید عکس می گیرند.

استقلال مدافع سابق تیم فوتبال استقلال با ابراز نگرانی از آینده اظهار داشت: اوضاع روز به روز بدتر می شود. ما باید به تغییر اساسی در استقلال امیدوار باشیم و اگر این اتفاق نیفتد ، هواداران در فصل آینده مشکل بیشتری خواهند داشت زیرا تنها شادی آنها موفقیت تیم محبوبشان است.

دکمه بازگشت به بالا