عمومیمطالب برتر

آموزش پروگرام بیسیم موتورولا mt777

نحوه تنظیم فرکانس بیسیم موتوولا mt777 چگونه است؟ این روزها کاربران بسیار زیادی دارند زیرا با قابلیت ها و امکانات منحصر به فرد خود به خوبی می توانند نیازمندی های شما را فراهم کنند. در این نوشتار قصد داریم تا به بررسی چگونگی تنظیم فرکانس در این بیسیم ها بپردازیم. تا انتها با ما همراه باشید.

ویژگی های بارز بیسیم موتورولا mt777

پیش از آن که به بررسی نحوه تنظیم فرکانس بیسیم موتوولا mt777 بپردازیم لازم است تا با برخی ویژگی های این بیسیم ها آشنا شوید. بیسیم های موتورولا mt777 از جمله دستگاه های بسیار قدرتمندی هستند که در حال حاضر محبوبیت بسیار زیادی نیز میان علاقمندان به این بیسیم ها دارند. از مهم ترین ویژگی های این بیسیم ها که موجب تمایز و برتری آن ها شده اند موارد زیر را می توان تشریح نمود که هرکدام برای عملکرد بهتر آن ها اهمیت بسیار زیادی دارند.

فیلم آموزشی تنظیم فرکانس بیسیم موتورولا MT777

  • برخورداری از خروجی برق VHF5W/UHF4W
  • بهره مندی از دسته های 128 تایی برای کانال های حافظه
  • عملکرد عالی در انتقال عملیات صدای داخلی
  • اسکن همه کانال ها با کیفیتی بالا و اسکن کانال هایی که اولویت دارند.
  • پشتیبانی نیز سه رنگ جذاب برای نور پیش زمینه که قابل تنظیم است.
  • امکان برنامه ریزی بیسیم با استفاده از نرم افزارهای خاص و یا کامپیوترهای شخصی
  • برخورداری از قابلیت زنگ خطر در مواقع اضطراری
  • امکان تنظیم قفل کانال مشغول

بیسیم موتورولا ام تی ۷۷۷

چگونگی تنظیم حالت فرکانسی و یا کانالی در بیسیم های موتورولا

نکته ای که لازم است در راستای نحوه تنظیم فرکانس بیسیم موتورولا بدانید این است که این بیسیم ها علاوه بر حالت فرکانسی دارای حالت کانالی نیز هستند. پرسشی که مطرح می گردد این است که تفاوت این دو حالت چیست؟ تفاوت های این دو حالت به صورت زیر می باشد.

  • حالت فرکانسی این امکان را برای شما فراهم می سازد تا فرکانس های موردنظر خود را میان 400.000 تا 469.995 مگاهرتز وارد کرده و به صورت دستی تنظیم کنید.
  • حالت کانالی به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید کد کانال های دلخواه خود را با استفاده از کیبورد تعبیه شده بر روی این بیسیم ها از میان 1 تا 128 وارد کرده و انتخاب کنید.

نکته ای که بایستی بدانید این است که برای رفتن به هرکدام از این حالات نیاز به سوئیچ دارید. جهت سوئیچ از حالت فرکانسی به کانالی و یا بالعکس باید ابتدا بیسیم خود را خاموش کرده، سپس برای چند ثانیه دمکه اینتر را فشار دهید. در نهایت مجددا دستگاه خود را روش کنید تا عملیات موردنظر انجام پذیرد.

برد بیسیم موتورولا mt777 | تنظیمات بیسیم موتورولا gp338

راهنمای آیکون های بیسیم موتورلا mt777

نحوه تنظیم فرکانس بیسیم موتوولا mt777 و انتخاب قدم به قدم فرکانس ها

نحوه تنظیم فرکانس بیسیم موتوولا mt777 و انتخاب قدم به قدم فرکانس ها به این صورت است که باید کلید اینتر را بر روی دستگاه خود فشار دهید. در مرحله باید بایستی رمزگذار را روشن کرده و منتظر بمانید تا عبارت STEP بر روی دستگاه شما ظاهر شود.

پس از مشاهده این حالت لازم است بر روی گزینه ENTER کلیک کرده و مجددا رمزگذار را روشن کنید. با پشت سر گذاشتن این مراحل امکان انتخاب قدم به قدم فرکانس ها از 10K، 25K، 12.5K، 5K و 6.25K برای شما عزیزان فراهم خواهد شد. با انتخاب هرکدام از این فرکانس ها و انتخاب گزینه ENTER می توانید تنظیمات انجام شده را اعمال کنید.

کلام آخر

با توجه به مطالبی که بیان شد می توان دریافت که نحوه تنظیم فرکانس بیسیم موتوولا mt777 نیاز به طی نمودن مراحل خاصی دارد. برای این کار لازم است وارد بخش تنظیمات این بیسیم ها شده و از رمزگذارها برای انتخاب و و تنظیم فرکانس موردنظر خود کمک بگیرید.

جهت خرید بیسیم کلیک کنید

دکمه بازگشت به بالا