عمومی

آیت الله شهید رییسی از ذخایر اخلاقی و ارزشی محسوب می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار محمد اسلامی عصر جمعه در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با تسلیت واقعی جانگداز شهادت رئیس جمهور و همراهان افزود آیت الله رئیسی یکی از ذخیره‌های اخلاقی و ارزشی جمهوری اسلامی ایران بوده است زیرا هم مبادی آداب و هم پایبند ارزش‌ها بوده است.

وی با اظهار اینکه آیت الله رئیسی یک لحظه از پیگیری حاکمیت ارزش‌ها غفلت نمی‌کرد یادآور شد: خدمت به مردم و پیگیری و تلاش برای رسیدگی به امور مردم، ولایت مداری و اخلاق مداری وی حجت بوده است و کوتاهی در زمینه اجرای فرمان مقام معظم رهبری نداشت.

اسلامی از آیت الله آل هاشم نیز به عنوان الگوی اخلاق معرفی کرد و گفت مردم آذربایجان شرقی همانند پروانه دور شمع وجودی ایشان می‌چرخیدند.

رئیس سازمان انرژی اتمی از امیر عبداللهیان به عنوان مردی با اخلاق و با تدبیر یاد کرد و گفت: در این دوره یک کار مشترک پرونده هسته‌ای را با ایشان پشت سر گذاشتیم و موفق شد صدای مظلومیت مردم فلسطین را بعد از ۷۵ سال و به رغم تسلط رسانه‌ای دنیا به گوش جهانیان برساند و مسئله فلسطین به عنوان مسئله اول جهان تبدیل شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه فناوری هسته‌ای دامنه بسیار گسترده‌ای دارد ادامه داد: این فناوری در حوزه سلامت امنیت غذایی و حوزه محیط زیست و صنعت تأثیرگذار است.

تعریف ۱۲ قطب پرتودهی محصولات

اسلامی به عنوان اینکه طبق مطالعات جامعه صورت گرفته در ابتدای دولت اولین گامی که برداشتیم این بود که سند جامع راهبردی برای سازمان تهیه کردیم و و افق ۲۰ ساله را به تصویر کشیدیم، گفت: این سند در ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ توسط آیت الله رئیسی رونمایی شد و ما پیش برد بر اساس اهداف و سیاست‌های این سند ریل گذاری و ترسیم کردیم.

وی گفت: در این سند بخشی به وردن فناوری هسته‌ای در حوزه سلامت و قضا و پرتودهی توجه شده است و بر اساس مطالعات صورت گرفته و تبادل اطلاعات و نظام‌نامه آماری جهاد کشاورزی، کانون‌های اصلی تولید را شناسایی و ۱۲ قطب تعریف کردیم و یکی از این قطب‌ها در استان مازندران وجود دارد.

دکمه بازگشت به بالا