حوادث

اجازه نمی‌دهیم تخلفات ۵ درصدی آرامش ۹۵ درصد جامعه را مختل کند

فرمانده فراجا گفت: اجازه نمی‌دهیم خانه‌های خالی مردمی که در ایام نوروز در سفر هستند، مکان امنی برای سارقان باشد.

به گزارش مخبران، سردار احمدرضا رادان درحاشیه  مراسم دانش آموختگی فراگیران درجه داری آموزشگاه‌های علمی، تخصصی فراجا که در مرکز آموزشی شهید چمران کرج برگزار شد، از اجرای طرح  مبارزه با سارقان و مالخرها در کشور خبر داد و گفت: این طرح در ایام نوروز و در ادامه ماموریت‌های پلیس مورد توجه مضاعف قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه اجازه نمی‌دهیم خانه‌های خالی مردمی که در ایام نوروز در سفر هستند، مکان امنی برای سارقان باشد، گفت: پلیس تمام امکانات و ظرفیت‌های خود را برای امنیت سفرهای شهروندان بسیج کرده تا مردم نوروز امسال را بهتر از گذشته سپری کنند.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، رادان افزود:  پلیس اجازه نخواهد داد تخلفات پنج درصدی آرامش ۹۵ درصد جامعه را مختل کند، لذا متخلفان آگاه باشند پلیس با اقتدار نسبت به ناهنجاری‌ها و جرایم برخورد خواهد کرد.

فرمانده فراجا اقتدار پلیس در انجام ماموریت‌ها را به میزان آشنایی با فناوری و آموزش های لازم فراگیران مرتبط دانست و گفت:‌ برای این مهم باید حرکت به سمت پلیس هوشمند در زمینه‌های تجهیزات، نیروی انسانی و ساختار را در خدمت همدیگر قرار دهیم تا تسلط و اشراف اطلاعاتی بر ماموریت‌ها داشته باشیم.

وی همچنین در پایان با اشاره به افتتاح قرارگاه هوشمندسازی و فناوری گفت: امیدواریم بتوانیم روزهای بهتری برای پلیس در تراز انقلاب اسلامی رقم بزنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا