حوادث

اجرای طرح ترخیص خودروهای رسوبی از پارکینگ‌های سراسر کشور

رئیس پلیس راهور ناجا اعلام کرد که طرحی را برای پاکسازی وسایل نقلیه لجن در محل پارک وسایل نقلیه در سراسر کشور اجرا خواهد کرد.

به گزارش مخبران ، سردار سعید کمال هادیان فر صبح امروز در حضور خبرنگاران خبر از اجرای طرح جدید پاکسازی خودروهای لجن زده در پارکینگ های پلیس خبر داد و گفت: طرح ویژه پاکسازی خودروهای توقیفی از فردا برای دو ماه ، در روز ژوئن. “

وی گفت: اجرای این طرح شامل 226 هزار اتومبیل خالی از سکنه در پارکینگ های سراسر کشور است ، با پیش بینی ماهانه پاک سازی حداقل نیمی از اتومبیل ها از پارکینگ.

هودیانفر با بیان اینکه این طرح شامل وسایل نقلیه توقیف شده با دستور دادگاه نیست ، گفت: حدود 60 درصد این خودروها به دلیل تخلفات رانندگی توقیف شده و قابل پاکسازی هستند. حدود 40٪ مربوط به اداره پلیس است که حکم دادگاه برای توقیف آنها را دارد و برای پاکسازی این وسایل نقلیه نیاز به حکم دادگاه است.

وی با بیان اینکه “میانگین زمان برخورد با خودروهای موفق در پارکینگ ها دو سال و نیم است” ، افزود: این طرح در 1213 نقطه پارکینگ در سراسر کشور اجرا می شود و از شهروندان خواسته می شود تا در روزهای گذشته حضور خود را مدیریت کنند. تعلل نکن

رئیس پلیس راهور ناجا در مورد مزایای این طرح گفت: این طرح مربوط به وسایل نقلیه رسوبی است و بنابراین وسایل نقلیه توقیف شده در سال 1999 مشمول این ترخیص هستند و قابل ترخیص هستند. خودروهای دست دوم و خودروهای بدون سابقه در سیستم شماره پلیس از این سرویس معاف هستند.

هودیانفر افزود: به عبارت دیگر خودروهای زیر 20 سال در خودروهای شخصی و زیر 15 سال در خودروهای عمومی مشمول این طرح نمی شوند.

این متقاضی تأکید کرد که دفاتر پلیس در سراسر کشور باید به Plus 10 مراجعه کنند: “ما هیچ تعهدی در پرداخت مالیات شهرداری برای خودروهای ترخیص شده نداریم و هیچ گونه تأیید فنی لازم نیست و مالکان یا ساکنان باید پس از ترخیص ، این قانون را رعایت کنند. اشیاء.

رئیس پلیس راهور ناجا در پاسخ به سوالی درباره اجرای نهایی طرح ترخیص موتورسیکلت رسوبی که سال گذشته اجرا شد ، گفت: “ترخیص موتورسیکلت ها همچنان ادامه دارد و بیش از 280 هزار موتورسیکلت به مالکان تحویل داده شده است.” .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا