استان ها

اجرای چهار رویداد تخصصی در نمایشگاه گردشگری فارس

اجرای چهار ویژه برنامه در نمایشگاه گردشگری فارس

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از تایید برگزاری 4 رویداد ویژه به عنوان برنامه های جنبی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس خبر داد.

ابراهیم بختیاری روز شنبه ۱۲ آذر در جمع خبرنگاران گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس میزبان برنامه ها و رویدادهای ویژه پارس خواهد بود. همایش غذا، ادبیات، هنر و طبیعت گردی قطعا اجرا می شود.

با توجه به او؛ همچنین همایش ها و سمینارهای ویژه، کارگاه های آموزشی و نشست های ویژه اتحادیه های صنفی گردشگری در این نمایشگاه برگزار می شود.

بختیاری گفت: اجرای چنین برنامه های متقاطع باعث ارتقای کیفیت نمایشگاه می شود و کمک شایانی به شرکت ها، موسسات و علاقمندان به این حوزه خواهد کرد.

معاون گردشگری فارس که دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس را دومین برند نمایشگاهی گردشگری کشور دانست و به تعویق افتادن زمان برگزاری نمایشگاه را فرصتی دانست، گفت: با توجه به مشکلات فراوانی که در ماه های اخیر پیش آمده، قطعا این نمایشگاه برگزار می شود. در آذرماه برگزار می شود، آن شکوه و تاثیر مورد انتظار جامعه بزرگ گردشگری را ندارد و در شکوه هم نبوده است، بنابراین تصمیم داریم تاریخ برگزاری نمایشگاه را تغییر دهیم و با تلاش بیشتر بتوانیم آن را برگزار کنیم. این نمایشگاه از نظر کیفی و کمی شرایط بهتری دارد.

به گزارش مخبران، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس از 30 تا 3 دی ماه در محل نمایشگاه های بین المللی شیراز واقع در شهرک گلستان برگزار می شود.





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا