علمی و پزشکی

احتمال تعطیلی ۲ هفته‌ای تهران با رکوردشکنی‌های کرونایی/ ستاد ملی مقابله با کرونا چه تصمیمی خواهد گرفت؟

به گفته شفاف ، تاج مورد حمله قرار می گیرد و هر روز یک رکورد جدید تاج در کشور ثبت می شود ، رکورد فاجعه انسانی به دلیل افزایش تعداد بیماران است ، و در نتیجه مرگ تاج ، در حال حاضر روزانه تاج بیش از 400 قربانی می گیرد. همین چند هفته پیش ، ما از تلفات تاج به عنوان معادل سقوط هواپیما در روز استفاده کردیم و اکنون که به نظر می رسد هر روز دو هواپیمای مسافربری سقوط می کنند ، ایرانی ها داغ شده اند.

ایرانیان تاریک ترین پاییز قرن را تجربه می کنند و پاییز روزهای مرگباری را در قلب خود دارد. در این میان تهران یک کشور اروپایی با 14 میلیون نفر جمعیت است و این شهر برای کنترل مدیریت تاج نیاز به توجه ویژه دارد.

تهران یک شهر کلانشهر با ویژگی های متمایز ، متفاوت از بسیاری از شهرها از نظر تراکم جمعیت و جمعیت شناور است که هر روز به تهران اضافه می شود. جمعیت شبانه روز تهران بسته به استانها یا شهرها از 800000 تا یک میلیون نفر متغیر است. ممکن است نزدیک شوند و باعث شیوع ویروس کرونا در کشور شوند ، از طرف دیگر ، مبادلات اقتصادی ، فرهنگی و بسیاری از معاملات اداری در پایتخت انجام می شود و این می تواند پاشنه آشیل باشد که تاج را کنترل می کند.

بیش از 6000 بیمار بیماری کرونا قلب در بیمارستان بستری شده اند و بیش از 1200 بیمار مبتلا به بیماری بیماری کرونا قلب روزهای سختی را در بخش های مراقبت ویژه دارند.

به گفته ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت ، تهران به دلیل افزایش ترافیک از سایر استانها به تهران ، چهارراهی برای تبادل تاج در کشور در نظر گرفته شده است.

طبق گزارش پانل اپیدمیولوژیک بیماری عروق بیماری کرونا قلب ، میزان شیوع و مرگ و میر ناشی از بیماری عروق بیماری کرونا قلب در کشور زیاد است و این بیماری در حال افزایش است و در دو استان سمنان ، کردستان ، کرمانشاه ، خراسان شمالی ، کرمان ، مازندران ، تهران ، گیلان ، فارس و گلستان وجود دارد. مشاهده شده است که اخیراً افزایش یافته است.

 تهران و کرونا

محمد رضا ظفرقندی ، رئیس نظام پزشکی ، در مورد آمار مرگ تاج اظهار داشت: تعداد مرگ های اعلام شده و ثبت شده رسمی بیش از 300 یا 400 مورد در هر روز است و همه می دانند و مقامات وزارت بهداشت اعلام کرده اند که این ارقام فقط آمار و ارقام بیمارگونه است. این بیش از این است. از طریق بررسی های میدانی در بیمارستان ها و محل دفن افراد مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا ، سیستم پزشکی حداقل تعداد کشته شدگان Covid-19 را سه برابر کرده است. بنابراین ، این مسئله نیاز به توجه بسیار جدی دارد و ما باید به سیستم جنگ برسیم.

پیش از این ، ایرج حریرچی ، معاون وزیر بهداشت گفته بود: “طبق دستورالعمل های سازمان بهداشت جهانی (WHO) آزمایش کنندگان مثبت اعلام شده است. در ایران ، مانند سایر کشورها ، ما آماری را منتشر می کنیم ، اما ممکن است تعداد کشته ها از این باشد. به.” 2.2 برابر ارقام اعلام شده.

شکستن رکورد بستری در عروق بیماری کرونا در تهران ؛ افزایش تعداد مرگ های تاج در طی 3 هفته آینده

فرمانده علیرضا الطالی از دفتر کنترل فساد اداری کرونا تهران گفت که “سیستم جنگ” همه ارگان های کشور باید ساخته شود و “چهره گسترده ، چند وجهی و خورنده ای که این ویروس در کشور ایجاد کرده است ، بسیاری از انرژی و پتانسیل دستگاه های اجرایی را اشغال کرده است.” بوده است

جولی گفت: متأسفانه آمار بیمارستان های بیماری کرونا در پایتخت نگران کننده است و هشت ماه بعد سوابق بیمارستان های عروق بیماری کرونا در تهران شکسته می شود ، 108 بیمارستان در تهران دارای بخش های عروق بیماری کرونا هستند و تعداد بیماران مبتلا به مزمن افزایش یافته و مرگ عروق بیماری کرونا در تهران افزایش یافته است. ما انتظار نداریم که در هفته آینده افتادگی تاج پا داشته باشیم.

فرمانده کرونای تهران گفت: متأسفانه ترافیک در تهران تغییر چشمگیری نکرده و ترافیک و مناطق پرخطر شهر مانند پیاده روها ، مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای مشخص بسیار پر ازدحام است که این مسئله باعث نگرانی و نگرانی می شود. .

در حالیکه آژانس آب و هوا از آلودگی هوای مکرر در شهرهای صنعتی و پرجمعیت گزارش کرده است ، شیوع و مرگ و میر در حال افزایش است.

بیمارانی که در بیمارستان کرونر بستری شدند

دلیل تعطیلات دو هفته ای در تهران

کوهپایه زاده ، رئیس دانشگاه پزشکی ایران ، در مصاحبه با خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دلیل اصلی درخواست تعطیلی تهران کاهش شیوع ویروس در شهر و جلوگیری از هر نوع تجمع است. و ما نباید در مراکز عمومی شهر باشیم و باید فرصتی را برای شکستن زنجیره انتقال بیماری و ادامه روند کنترل بیماری پیدا کنیم.

کوهپایه زاده گفت: درست است که مدافعان بهداشت 8 ماه است که با بیماری بیماری کرونا قلب مبارزه می کنند و ویزیت تاج گذاری و مرگ و میر زیاد است و تعطیلات به معیشت مردم آسیب می رساند اما این وقفه های دو هفته ای به حفظ نظم کمک می کند. بیمارستانها را بازیابی کنید و خدمات بهتری ارائه دهید. از طرف دیگر ، وقتی افراد در اجتماع کمتر سفر می کنند ، ویروس در جامعه کمتر گسترش می یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: اگر جلسه ستاد ملی کرونا در روز چهارشنبه و ستاد کرونا تهران و رئیس دانشگاه های علوم پزشکی درخواست تعطیلات دو هفته ای در تهران را داشته باشند ، احتمالاً موضوع برطرف خواهد شد.

کدام شرکت ها درخواست تعطیلی 2 هفته ای در تهران را دارند؟

کمیته بهداشت تهران ، شامل شورای اسلامی شهر ، مرکز مدیریت بیماری های کرونا تهران ، فرمانداری و کمیسیون بهداشت کمیسیون اسلامی ، پیشنهاد تعطیلی دو هفته ای را به کمیته امنیت ستاد ملی کرونا ارائه داد. در این مدت خصوصی خاموش است. طبق این طرح ، تردد در شهر برای ماندن در خانه در این دوره محدود می شود.

عبدالحسین روح المینی ، رئیس کمیته سلامت مجمع نمایندگان استان تهران به نمایندگی از 40 نماینده استان تهران ، ضمن شکایت از نمایندگان و کمبود ظرفیت مجلس در این جنگ تمام عیار ، بر حمایت کامل از ستاد مرکزی تاج تهران تأکید کرد: بهداشت تهران ملاحظات اجتماعی و ایمنی در نظر گرفته می شود ، زیرا این تنها راه برای شکستن زنجیره و بازسازی قدرت و امکانات بهداشتی ارائه دهندگان خدمات بهداشتی درمانی تهران است.

سخنگوی شورای شهر تهران علی عطا پس از ادامه روند رو به وخامت بیماری عروق بیماری کرونا قلب در توئیتی نوشت: “متأسفانه روند بیماری عروق بیماری کرونا قلب ادامه دارد.” در میان همکاران من ، اعضای شورا خانم شهبانو امانی و چندین متخصص و کارمند به این ویروس آلوده شده اند. ما محدود به حضور در شهرداری و شورا هستیم. پیشنهاد قطعی ما به ستاد ملی تعطیلات دو هفته ای در تهران است.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران نسبت به اپیدمی کرونا در تهران هشدار داد و یادآور شد: ما باید حداقل دو هفته تهران و کلانشهرها را تعطیل کنیم ، در غیر این صورت باید منتظر بدترین عواقب باشیم. تصمیمات ما در مورد تاج باید دیده شود ، نه در پشت تاج.

روسای شورای شهر تهران پیشنهاد افزایش دو برابری مرگ و میر تاج را اعلام کردند و گفتند: “موج جدید ویروس کرونا تعداد کشته شدگان را دو برابر کرده و مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است. در صورت عدم اقدام موثر برای مهار ویروس کرونا ، منجر به بروز سونامی و فاجعه انسانی در ازهر شود.

برج میلاد ماسک دار

بستن تهران چقدر برای کنترل بیماری عروق بیماری کرونا قلب موثر است؟

مینو مهرز ، عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا ، گفت: “چه چیزی از این بدتر است؟!؟” فاجعه اتفاق می افتد. خدا ما را بیامرزد. اکنون وضعیت وخیم است. ما بیمارستان های عروق بیماری کرونا زیادی داریم ، تعداد زیادی ویزیت و بیماری های جدی و مشکلات زیادی داریم. ما باید تهران را در اسرع وقت تعطیل کنیم.

یکی از اعضای ستاد ملی تاج با اشاره به محدودیت های برنامه ریزی شده تاج برای برخی از شهرها گفت: “از روز دوشنبه ، اعلام شده است که آنها در همه جا بسته می شوند ، اما ما می بینیم که تقریباً همه چیز رایگان است.” تنها راه بستن در شرایط فعلی انجام هر چه سریعتر این امر است. اکنون اروپا و آمریکا نیز درگیر شده اند.

حمید ساوری ، آسیب شناس عفونی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: “شیوع کنترل نشده ویروس کرونا در کشور همه را نگران می کند. هیچ خریدی وجود ندارد و هیچ تأثیری ماندگار ندارد.

سوری در پاسخ به این س whatال که چه برنامه مشهوری و برنامه ریزی پیشگیری و کنترلی برای قفل کردن شهر در پی آن لازم است ، گفت: اگر چنین حرکتی فقط برای استراحت های 2 هفته ای باشد ، قطعاً اثربخشی کوتاه مدت و مقرون به صرفه بودن خواهد داشت. این خوب نیست.

شهید بهشتی ، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ، گفت: برای تعطیلی فعالیت ها باید برنامه و قرنطینه کاملی داشته باشیم. یعنی باید اهداف و چگونگی اجرای آن را مشخص کند و آماده سازی همه جانبه سازمانهای سودمند و مردم را فراهم کند.

سوری گفت: “س isال این است که آیا این شهر محدود به ترافیک است؟” اگر پاسخ منفی باشد ، قفل کردن شهر بی معنی است مگر اینکه تمام ورودی های شهر به مدت 14 روز مسدود شود. اگر ترافیک رایگان باشد ، قفل شدن شهر تأثیر چندانی نخواهد داشت.

وضعیت نگران کننده کرونا در تهران

کیانوش جهانپور ، مدیر وزارت روابط عمومی و اطلاع رسانی در وزارت بهداشت ، گفت که هزینه های انسانی ناشی از رعایت نکردن حداکثر اقدامات بهداشتی و ایمنی. هزینه سفرهای غیرضروری ، سفرهای ناخواسته ، گفتگوها و سفرهای ناخواسته ، جمع های کوچک و بزرگ و عدم وجود فاصله جسمی و بالاتر از همه ، استفاده از ماسک ، جان های عزیز ، هر روز مانند برگ های پاییز سقوط می کند. ما تنها کسانی هستیم و تحمیل ده ها میلیارد تومان به ساختار اقتصادی که از فشار و ظلم تحریم های بین المللی رنج می برد.

آمارها نشان می دهد که وضعیت تاج در شهر تهران بسیار نگران کننده است و اگر قرار است بسته شود ، تعطیلی شهر باید با قفل شدن ورودی ها و اقامت مردم و در نظر گرفتن همه جوانب بسته شود. کاهش دسترسی به مراکز سرپایی و بستری.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا