اقتصادی

احداث مخزن آب اضطراری در ۳۷۴ محله تهران/تسریع در پروژه‌های نصب و بهره برداری از مخازن

رئیس شورای سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: در تهران 374 محله، مخزن اضطراری آب در حال ساخت است که در مواقع بحران پاسخگوی نیاز شهروندان است.

به گزارش مخبران، تهران با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تهران از عملیات اجرایی ساخت و نصب مخازن توزیع آب اضطراری مقاوم در برابر زلزله در شهر تهران در محل پارک فتاح محدوده شهرداری منطقه 14 تهران بازدید و مدیران آن انجام شده.

مهدی پیرهادی با اشاره به لزوم مدیریت منابع آب و کاهش بارندگی و استفاده همه جانبه در استان تهران گفت: در جلسات مکرر با سازمان آب و فاضلاب استان تهران اقدامات موثری در 25 حوزه تعریف و اجرا شده است. مهمترین آنها برنامه ریزی برای نصب و راه اندازی مخازن آب اضطراری در تهران است.

وی گفت: در پی تکمیل جاده کمربندی کمر بنی هاشم، اتفاق بزرگی در حوزه آبرسانی استان تهران رخ داد.

به گزارش روابط عمومی آبفا، آقای فر. صالحی با اهمیت ساخت مخازن آبرسانی اضطراری و توسعه فیزیکی مناسب این مخازن اضافه کرد: جانمایی نقاط با هماهنگی سامانه های آبفای استانی و مهندسین مشاور پروژه نهایی شد و از سال گذشته در دستور کار عملیات اجرایی قرار گرفت. ابتدای سال 1401 در حال حاضر با 100 درصد پیشرفت فیزیکی 12 مخزن طرحی ساخته شده و 3 مخزن در محل های پیش بینی شده فتح، شهید و پارک گلگشت نصب شده است.

همچنین بر اساس اعلام شرکت آب و زهکشی استان تهران مبنی بر ساخت 50 مخزن اضطراری آب منطقه توسط شرکت آبفای منطقه 4، این شرکت برنامه ریزی های لازم را انجام داده و از اوایل سال 1401 عملیات اجرایی خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا