استان ها

احداث و آسفالت ۶ مسیر روستایی شهرستان چالدران به طول ۳۰ کیلومتر

به گزارش مخبران در آذربایجان غربی، محورهای روستایی آبگرم – شیخ سالو به طول 13.6 کیلومتر ، چاخور خاند به طول 2 کیلومتر ، عیسی خلیک به طول 2 کیلومتر ، خورکارد با آرکاشان ، جونگ تپه ، کهرامان کندی ، هلال اولیا و سفلی ، آلوجانی ، سدل ، نبی کندی جاک ، به طول 1.2 کیلومتر و محورهای روستایی آنتن آنتن به طول 1.2 کیلومتر ، از جمله خارکبولاگ ، عباس کندی ، تفاهم نامه همکاری ما را با بنیاد علوی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در آذربایجان غربی در مورد توسعه و توسعه شهر چادورین امضا و امضا کردند.

براساس این تفاهم نامه ، سقف هفتاد و هشت میلیارد ریال سقف برای آسفالت این محور روستایی مورد نیاز است و تا پایان امسال بنیاد توسعه چالدران تحت بنیاد علوی و اداره کل راهداری آماده می شود. و مطابق با موافقت نامه آگاهی از حمل و نقل جاده ای ، آذربایجان غربی مسئول اجرای صحیح عملیات راه سازی ، اجرای صحیح عملیات راه سازی روستایی بر اساس زیرساخت های جاده و محاسبات فنی خواهد بود.

پس از امضای تفاهم نامه ، ارسلان شکری ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت که این گامی موثر برای مشارکت م organizationsسسات خیریه در زمینه محرومیت ، پیشرفت و توسعه است:

46

دکمه بازگشت به بالا