استان ها

اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی جدید به شهر سپیددشت

به گزارش مخبران لرستان ، سید آرش قیاسیان در حاشیه بازدید از امکانات ورزشی سپیددشت گفت : این امر با هدف توسعه ورزش در سپیددشت انجام گرفته تا مناطق محروم نیز بتوانند از امکانات و تجهیزات ورزشی برای پرداختن به ورزش همگانی و قهرمانی استفاده کنند.

به گفته مدیر کل ورزش وجوانان لرستان هیاتهای ورزشی فوتبال،کشتی،ورزش های رزمی و….ودر حوزه بانوان هیات همگانی و والیبال سپیددشت فعال می باشند که افزایش تعداد هیاتهای فعال و رشد میزان مشارکت مردم این منطقه از ورزش ازبرنامه های پیش بینی شده برای این مناطق می باشد

وی گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی می‌تواند یکی از مهمترین راهکارها برای ارتقای نشاط و شادابی و همچنین سلامت در جامعه شود که این امر را با قدرت دنبال می‌کنیم.

قیاسیان با اشاره به تمهیدات ویژه اندیشیده شده در خصوص ورزش در مناطق محروم استان لرستان به دنبال اجرای طرح های ابتکاری محرومیت زدایی و برنامه ریزی برای ایجاد سالن‌های ورزشی وگسترش سرانه فضای ورزشی وتجهیزات در مناطق محروم وکمتر توسعه یافته استان هستیم.

وی بیان کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر وچهل وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ودر راستای بالندگی ونشاط در حوزه جو انان وورزش شهر در رشته های همگانی، کشتی، فوتبال، والیبال، انجمن های ورزشی، روستایی وعشایری و….. در رده آقایان وبانوان مسابقاتی برگزار وبه تیم های برتر جوایزی اهدا شود.

46

دکمه بازگشت به بالا